جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۲۱:۰۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۳
به گزارش تنویر،محمدصادق شادمند با بیان اینکه امروز تجربه‌های موفقی از مبارزه و دفاع از ملت، به جهان صادر شده که این مهم از برکات دفاع مقدس است اظهار داشت: ملت ایران به واسطه این دوران پر عظمت، تصویری از اسلام حقیقی و اسلامی انقلابی که بزرگ‌ترین ویژگی آن دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم بود را به جهان ارائه کرد.

شادمند بیان کرد: بازشماری حوادث دوران دفاع مقدس فرصتی را در اختیار ما قرار می‌دهد که با یادآوری نعمت‌ها و تحفه‌های آسمانی در این دوران، پیروزی خودمان را مدیون رزمندگان پیشکسوت به ویژه شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان بدانیم و مطمئن باشیم که پیشرفت‌های امروز ما در جمهوری اسلامی مدیون فداکاری و خون‌های شهدای دفاع مقدس است.
این مسئول دفاع مقدس را نقطه عطف و مسیر پیشرفت انقلاب برای دستیابی به اهداف الهی دانست و بیان کرد: دستیابی جوانان کشورمان به پیشرفت‌های دفاعی مدرن، شکوفایی استعدادها، خلاقیت‌ها و افکار متخصصان خودکفا در عرصه‌های دفاعی از برکات نبرد هشت ساله ملت ایران بود.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان بیان داشت: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله بخش هنری، بخش ادبی و بخش پژوهشی است.
وی با بیان اینکه سپاه ناحیه جهرم برای هفته دفاع مقدس اجرای 70 برنامه را در این شهرستان پیش‌بینی کرده است، گفت: برگزاری رژه 31 شهریور ماه، غبارروبی گلزار مطهر شهدای دفاع مقدس، شرکت در نماز جمعه و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، برگزاری یادواره‌های شهدای دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی ورزشی، شب شعر و خاطره‌گویی یادگاران دفاع مقدس، همایش بزرگ بسیجیان و برنامه‌های مختلف دیگر از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جهرم است.
شادمند خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس با بهره‌گیری از فضای معنوی برخاسته از ارزش‌های آن دوران گرانقدر، زمینه مناسب را برای تکریم از نقش‌آفرینان و حماسه‌سازان جنگ تحمیلی ایجاد کرده و تقویت روحیه مقاومت، فداکاری در مقابله با جبهه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را فراهم می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: