کد خبر: ۲۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
سرلشکر ‌صفوی در یادواره شهدای حسینیه بنی‌فاطمه اصفهان:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نفوذ انقلاب اسلامی ایران تا مرزهای رژیم صهیونیستی گسترش پیدا کرده و این سومین‌بار در تاریخ ایران است که ما فراتر از دریای مدیترانه نفوذ پیدا کرده‌ایم.
به گزارش بسیج کارگری به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در یادواره 190 شهید حسینیه بنی‌فاطمه اصفهان با رساندن سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تصریح کرد: اگر شهدا نبودند امروز ایران آزاد نبود و شاهد حضور عراقی‌ها حتی در همین شهر اصفهان بودیم. ما با رشادت و عشق به میهن تا سر حد شهادت از کشور و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و هرگز از شهادت نخواهیم ترسید.

وی با بیان اینکه از آغاز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده شهادت بودیم، افزود: کسانی که شهید نشده‌اند امروزه در معرض امتحان بسیار بزرگی قرار گرفته‌اند و قرار است با چشیدن سرد و گرم دنیا امتحان شوند.

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه شهدا در میان ما ناشناخته مانده‌اند، تصریح کرد: شاید با یادواره‌ها و مراسم بزرگداشت شهدا بتوانیم قدری به شناخت آنها نزدیک شویم؛ شهدا عارفان عاملی بودند که ره صدساله را یک شبه پیمودند و از رمز و راز هستی به خوبی آگاه بودند و به قدری مجذوب نور الهی شدند که از دنیا به سادگی دل بریده‌اند و چه بسیار بودند شهیدانی که زمان مرگ خویش را از پیش می‌دانستند و آماده شهادت شده بودند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری شهدا را الگوی همه انسان‌ها و نسل‌های بشری خواند و خاطرنشان کرد: همانگونه که شهادت عزت ابدی است خانواده شهید بودن نیز عزت دنیا و آخرت است هر مسئول هر شهروند و هر کسی که در این کشور زندگی می‌کند مدیون خون شهدا است و باید پاسدار خون شهدا باشد.

وی شهدا را مانوس با قرآن خواند و افزود: شهدا بسیار به تلاوت قرآن علاقه داشتند و به‌خصوص همت خاصی در برپایی نماز شب داشتند و در همان صحنه‌های سخت و هولناک جنگ به بالاترین درجات عرفان رسیدند و با چشم دل و معرفت الهی نور الهی را مشاهده کردند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری اظهار داشت: قدرت جهان امروزه متکی بر استراتژی‌های جنگ نرم است و پس از انقلاب اسلامی با شکل گرفتن قدرتی نو نظام دو قطبی جهان را بر هم زدیم و موجب پدید آمدن قدرتی جدید در جهان شدیم که این قدرت جدید قدرت اسلامی است که منشاء آن ایران و انقلاب اسلامی ایران است.

سرلشکر صفوی افزود: امروزه شاهد هستیم که جوانان حزب‌الله لبنان با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان ایران در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرده‌اند و شکست‌های سختی را بر این رژیم تحمیل کرده‌اند.

وی انقلاب‌های مردمی شکل‌گرفته در جهان را حاصل صدور انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اینکه انقلاب مصر توسط آمریکا مصادره شد به علت نبود رهبری و ولی فقیه در این کشور است. رهبر معظم انقلاب بزرگترین نعمت ما در شرایط کنونی است که در مقایسه ایشان با رهبران 192 کشور جهان به خوبی تمایزها و برتری‌های اخلاقی، دینی و الهی ایشان نسبت به دیگر رهبران کشورهای جهان مشاهده می‌شود.

سرلشکر ‌صفوی ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس فرزندان رهبر انقلاب که در آن زمان در سمت ریاست جمهوری بودند حضور مستمر و دائمی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند و به لطف خدا امروزه انقلاب اسلامی در ایران به عنوان کشوری باثبات و با نفوذ توسط رهبری عالم با تدبیر و الهی به ثبات رسیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نفوذ ایران و انقلاب اسلامی ایران تا مرزهای رژیم صهیونیستی گسترش پیدا کرده و این سومین‌بار در تاریخ ایران است که ما فراتر از دریای مدیترانه نفوذ پیدا کرده‌ایم.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه تکفیری‌ها مسلمان نیستند بلکه صهیونیست‌هایی هستند که توطئه‌های صهیونیستی، آمریکایی و عربی را در سوریه به وجود آورده‌اند ابراز داشت در صورتی که بشار اسد از قدرت برکنار شود و دیگر سدی بر سر راه اسرائیل در آن منطقه حساس و مهم وجود نداشته باشد نوبت به حزب‌الله لبنان، دولت اسلامی عراق و نهایتا جمهوری اسلامی ایران می‌رسد که مورد هجوم و حمله دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی گفت: به لطف خدا ایران امروزه قوی‌ترین کشور در منطقه غرب آسیا است و از هرگونه گزند و دست‌درازی دشمنان به خاطر مقاومت همه‌جانبه مردم در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی در امان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: