يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۲۹:۱۴
کد خبر: ۲۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
فرمانده سپاه ناحیه خرامه در جمع بسیجیان:
فرمانده سپاه ناحیه خرامه گفت: ماموریت ما دفاع از ارزشها و احیای امر به معروف و نهی از منکر است چرا که این حرکت به ما کمک می کند تا به ارزش های ما لطمه وارد نشود.

به گزارش خبرنگار تنویر از خرامه، همزمان با دهه مبارک فجر، میقات بسیجیان شهرستان خرامه با حضور پرشور بسیجیان در مسجد جامع خرامه برگزار شد.

سرهنگ شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه در جمع بسیجیان اظهار داشت: نظام امروز ما به خاطر وجود بسیج و کسانی است که دلسوز نظام بوده و از ارزش ها دفاع کرده اند و اگر قرار باشد این حرکت بزرگ استمرار یابد، امر به معروف و نهی از منکر باید در راس اقدامات باشد.

وی دفاع از ارزش ها را یکی از ماموریت های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور پیدا کرد و درخشید، امروز که مهمترین میدان رزم دشمن، استفاده از هربه های فرهنگی است بسیج نیز با حضور در میدان رزم فرهنگی، اعتقادی و فرهنگی خواهد درخشید.

افشاریان در تبیین شاخه های دفاع از ارزش ها، به بحث امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و خطاب به سرگروه های حلقه های صالحین اذعان داشت: مهمترین نمود دفاع از ارزش ها، امر به معروف و نهی از منکر است، ماموریت ها و وظایفی که تاکنون به بسیج محول شده است به بهترین نحو اجرا شده است، فعالیت های بسیج نباید خالی از بحث امر به معروف و نهی از منکر باشد البته این هنر سرگروه هاست که این مسائل را تبیین کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه در پایان گفت: ماموریت ما دفاع از ارزشها و احیای امر به معروف و نهی از منکر است چرا که این حرکت به ما کمک می کند تا به ارزش های ما لطمه وارد نشود.

قبل از شروع این مراسم، حلقه های صالحین کلیه پایگاه های مقاومت بسیج، در مسجد جامع خرامه تشکیل جلسه دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: