شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۳:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
گردهمایی بسیج ادارات جهرم در دهه فجر
گردهمایی کارکنان بسیجی ادارات شهرستان جهرم در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در تالار فردوسی اداره ارشاد برگزار گردید و برادرمحمود توحیدی از هادیان سیاسی فعال سپاه در این برنامه به ایراد سخنرانی پرداخت .

محمود توحیدی ضمن تبریک به مناسبت دو عید بزرگ میلاد امام حسن عسکری (ع) و یوم الله 22 بهمن ماه ، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را صحنه رویارویی حق علیه باطل توصیف نمود .

وی افزود آنهایی که از ابتدا شعار می دادند که دین موتور محرک ندارد ، دین با شیطان نمی تواند بجنگد و ... اکنون بعد از 35 سال به این باور رسیده اند که تنها راه مبارزه با طاغوت و استکبار دین و دینداری است زیرا «الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه » یعنی دین اسلام بر همه برتری دارد و هیچ چیز بر آن برتری نمی یابد .

توحیدی بیان کرد که اکنون بعد از 35 سال انقلاب ما باید آسیب شناسی کنیم که در زمره برنده های این انقلاب قرار می گیریم یا جزء بازنده ها . بعضی از افراد دل خوش کردند به اموال دنیوی مانند خانه و ماشین و ... سبک زندگیشان ، سبک زندگی غربی آمریکایی شد ، محور شایعات و مبارزه با ولایت و انقلاب شدند ، برخی از اینها کسانی بودند که بیشترین منافع را از انقلاب کسب کرده ولی بعد از گذشت چند سال چرب و شیرین دنیا فریبشان داد و در آزمون پاسداری از انقلاب مردود شدند این گروه بازنده های انقلابند اما شهداء ، ایثارگران ، مستضعفین ، حق طلبان ، جانبازان و ...  برنده انقلاب و وفاداری به انقلابند .

وی خاطرنشان کرد امام خمینی(ره) وقتی خواستند قیام کنند با توجه به آموزه های قرآنی که می فرماید «هرکجا هستید تنها یا جمعی برای خدا قیام کنید» مبارزه با ظلم و استبداد را شروع نمودند و سبب نورافشانی و چراغ راهی برای مردم منطقه و دنیا شدند. اگر امام نیامده بود و قیامی رخ نداده بود معلوم نبود که سرنوشت ملت چه بود و چه می شد ، ما باید این برگ برنده «عاقبت به خیری» را در این راه به راحتی از دست ندهیم . چقدر افراد متمول و ثروتمند از دنیا رفتند که نامشان دیگر باقی نیست ولی شهداء مانند شمعی روز به روز سوختند و امروز مانند خورشید بر تارک انقلاب اسلامی می درخشند .

توحیدی در ادامه بیان داشت که مردم در روز 22 بهمن ماه با راهپیمایی خود اقتدار اسلام را به رخ کمونیسم و لیبرالیسم در دنیا خواهند کشید وارزشهای  نظام مردم سالاری دینی را به همگان نشان خواهند داد . امروز یهود ما را تهدید می کند و نغمه جنگ سر می دهد غافل از آنکه آنروزی که تازه انقلاب کرده بودیم و بی یار و یاور بودیم مردانه جنگیدیم و ابر قدرتهای شرق و غرب را به زانو در آوردیم ، امروز که در کل جهان دلداده داریم می خواهند با ما بجنگند ؟ ولی باید این واقعیت را پذیرفت که صحنه عوض شده می خواهند با ماهواره ، اینترنت ، سکس ، شراب و قمار و ... جواب سیلیی که از انقلاب اسلامی خوردند را بدهند ، با ایجاد شبهات اعتقادی ، سیاسی و الغاء دروغ به مردم به جنگ با ولایت فقیه و دین اسلام آمده اند که بر همه ما لازم است تا به صورت همه جانبه در این نبرد سخت آماده باشیم و از دین و انقلابمان دفاع نماییم .

وی اشاره کرد اگر از این گرداب و منجلاب بیرون آمدیم «جاء الحق و ذهق الباطل » وعده خداوند تحقق خواهد یافت . امام راحل عظیم الشأن به استناد این آیه «الذین آمنوا یقاتلون فی سبیل الله والذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلوا اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا » (نساء /76) فرمودند « آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ».

 توحیدی در پایان برنامه از شرکت کنندگان جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت نمود .

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

                                                                    

      

 

نام:
ایمیل:
* نظر: