شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۹:۱۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
وابط عمومی بسیج مهندسین کازرون طی بیانیه ای از عموم مردم جهت حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... 22 بهمن و تجديد بيعت با مقام عظمای ولایت دعوت بعمل آورد.

در این بیانیه آمده است: یوم ا…۲۲بهمن سالروز احیای ارزش های اسلام ناب محمدی است که با حماسه میلیون ها ایرانی مسلمان تحت عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) تحقق یافت.حضور همیشگی و چشمگیر ملت ولایی و شهید پرور ایران اسلامی ، هرساله و در مواقع حساس، توطئه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرده و امید جنایتکاران بین المللی را ناامید ساخته است. گرامیداشت ۲۲ بهمن یکی از مصدایق بارز تعظیم شعائر الهی و اعلام برائت از مشرکان و مستکبران است که خود موجب استحکام وحدت، نزدیکی قلوب و نشانه تقوای دلهاست. در حالی به استقبال سی و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نزدیک می شویم، که به فضل الهی و تلاش ملت فهیم ایران اسلامی بر خود می بالیم که در زمره کشورهای تأثیرگذار در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و نظامی در جهان هستیم. امروز ملت های آزاده جهان پیام انقلاب ۵۷ ایران را به خوبی درک کرده اند و همگان براین باورند که راه نجات، چیزی جز جهاد و مبارزه با امپریالیسم نیست. قدرت های بزرگ جهان امروز چنان از اعجاز انقلاب در هراسند که نه به صورت انفرادی بلکه با اجتماع خود مشغول خدئه بر این ملت خدا جوی هستند و باید تحسین نمود مردمانی را که با تحمل همه مصائب و دشواری ها گرمتر از دیروز بر عهدی که با امام خود بستند پایبندند. همه دشمنی ها و کینه ورزی ها بر سر از بین بردن تفکر ناب اسلامی است که در انقلاب ما متجلی شد. در هر برهه از تاریخ این نظام مقدس، با شیوه های مختلف سعی برآن داشتند که مردم را از انقلاب و مسئولان جدا نمایند یک روز با تحمیل جنگ، روز دیگر با ترور و ارعاب، روز دیگر با تحریک قومیت ها، روز دیگر با تهمت و تحریم و امروز با ایجاد فتنه سعی برآن دارند تا اصل انقلاب را مخدوش نمایند. آری، اهميت انقلاب شکوهمند اسلامي که دستاورد ميليون ها انسان ارزشمند و هزاران شهيد جاويد آن و آسيب ديدگان عزيز، اين شهيدان زنده  است و مورد اميد ميليون ها مسلمانان و مستضعف جهان است، به قدري است که ارزيابي آن از عهده قلم و بيان والاتر و برتر است. پيروزي ملت مسلمان ايران، تکرار حماسه هاي پيروزمند قهرمانان الهي در تاريخ کفر ستيز جهان بود، نمايشگر جايگزيني حق به جاي باطل بود. تبلور اراده و ايمان ملت ما در انقلاب اسلامي، تجلي نصرت حق از ياوران دين خدا بود. ان تنصرو الله ينصرکم پيام اميد به نسل به پا خاسته براي اعتلاي حق و اشاعه عدل و سخن او را تخلفي نيست و همه وعده هاي او محتوم و محقق شدني است. ايجاد وحدت آفريني، روح همبستگي ملت ها و رسيدن به ايده واحد در انديشه و عمل در پرتو تعاليم اسلام و رهنمود هاي رهبري از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامي ايران است.

بسیج مهندسین کازرون ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام راحل و شهداي گرانقدر، عموم مردم را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... 22 بهمن و تجديد بيعت با مقام عظمای ولایت فرا ‌خوانده و اميدوار است الهام بخشي انقلاب حق طلبانه ملت ايران در حماسه 22 بهمن، عزم راسخ ملت‌هاي مظلوم جهان را براي اهتزاز پرچم اسلام در سراسر جهان جزم‌تر سازد. 

روابط عمومیکانون بسیج مهندسین کازرون

224/224


نام:
ایمیل:
* نظر: