کد خبر: ۲۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):
حجت‌الاسلام و المسلمين دهقاني در سالروز عمليات افتخارآفرين والفجر 8 گفت: دشمنان انقلاب بايد بدانند جواناني که از رودخانه خروشان اروند عبور کردند و والفجرها را آفريدند، امروز نيز در صحنه‌هاي مبارزه با استکبار حضور دارند و باشکوه‌تر از گذشته در راهپيمايي 22 بهمن شرکت‌ خواهند کرد.
به گزارش بسیج کارگری به نقل از سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمين دهقاني که در مراسمي به مناسبت سالروز عمليات والفجر8 در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سخن مي‌گفت، رمز ماندگاري انقلاب را اخلاص و صداقت امام خميني(ره) و مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامي که سي و پنج سال از عمر با برکتش مي‌گذرد از زمان پيروزي‌اش با توطئه‌هاي مختلف دشمنان روبه‌رو بود اما به رغم همه کينه‌توزي‌ها، امروز آوازه رهبري امام خميني(ره) و مجاهدت شهيدان عالمگير شده و خداوند متعال اراده فرموده است اين انقلاب به انقلاب حضرت مهدي(عج) متصل گردد.

وي افزود: ملتي ماندگار است که به برکت دين در همه عرصه‌ها از خود مقاومت و ايستادگي نشان دهد و ملت ما از آنجا که اهل مقاومت و پايداري است ملتي شکست‌ناپذير مي‌باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمين دهقاني همچنين با اشاره به سالروز عمليات والفجر8 و نام‌گذاري اين روز به عنوان روز حفاظت اطلاعات در سپاه گفت: دشمن همواره در کمين گفتار و رفتار ماست و بايد با رعايت اصول حفاظتي مراقب رفتار و گفتار خود باشيم.
نام:
ایمیل:
* نظر: