گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۲۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۵
همزمان با سراسر کشور
همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ابتکار بسیج دانش آموزی دبیرستان علوم پزشکی، جشنواره الله اکبر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس؛
جشنواره الله اکبر به ابتکار بسیج دانش آموزی دبیرستان علوم پزشکی  در شب بیست ودوم بهمن برگزار شد، شرکت کنندگان پس از اقامه
نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد مدرسه و بازدید از نمایشگاه، به سالن
اجتماعات مدرسه رفته تا با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی جشنواره الله
اکبر رسما آغاز گردد.
مهدی همتی دانش آموز سال دوم ریاضی و مسول بسیج دانش آموزی مدرسه با حضور در جایگاه ضمن خیر مقدم به حضار گزارشی از 98 روز فعالیت بسیج دانش آموزی مدرسه را ارائه کرد.
جذب 5 برابری در مقایسه با سال گذشته و بعد از واگذاری مسولیت به دانش آموزان، انتشار 5 شماره ماهنامه " از هدی تا خدا"، راه اندازی وبلاگ واحد مقاومت، تشکیل منظم هفتگی حلقه صالحین از جمله فعالیت های بسیج دانش آموزی عنوان کرد و گفت:
بحمدلله تابلوی بسیج داش آموزی تابلویی فعال و به روز است و پیام رسانی از طریق شبکه به همه دانش آموزان ادامه دارد.

ایشان از رادیو دانش آموزبه عنوان یک ابتکار برای رساندن پیام انقلاب به گوش مسولان و دانش آموزان یاد کرد. مهدی همتی واگذاری مسولیت به دانش آموزان و اعتماد به آنها را رمز موفقیت بسیج دانش آموزی مدزسه دانیت و گفت: برگزاری جشنواره الله اکبر در شب پیروزی انقلاب اسلامی به این معناست که استمرار پیروزی و موفقیت ملت ایران در گرو پایبندی به اصول و شعارهای اصیل انقلاب است.
در ادمه کلیپی از آغازین روز افتتاح واحد مقاومت بسیج دانش آموزی تا امروز،
پخش سه انیمیشن از مجموعه فیلم های چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار  و آهنگ گزینه های روی میز و مرگ بر آمریکای حامد زمانی اپخش گردید


در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه حضرت رسول در جایگاه قرار گرفت و به تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی پرداخت. ایشان ضمن یادآوری رشد علمی نظام، خواستار توجه دانش آموزان به مقوله تولید علم شدند.
میهمان ویژه مراسم دکتر سید هاشم پوریزدان پرست عضو هیات علمی دانشگاه شیراز و از دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی بود که به بیان خاطراتی زیبا از دوران انقلاب پرداخت.
پایان بخش برنامه طنین بانگ الله اکبر در فضای سالن اجتماعات و حیاط مدرسه بود که صحنه زیبایی از دلبستگی و حضور نسل چهارمی ها را در  صحنه های انقلاب نشان می داد.


حاشیه های این برنامه:
-حضور دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) و دکتر پور یزدان پرست در کنار نسل چهارمی های انقلاب جالب و دیدنی بود.
-جمعی از دانش آموزان دوره تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی از نواحی شیراز و برخی  از دانش آموزان فرمانده واحد مقاومت در این مراسم حضور داشتند که کسب تجربه خوبی محسوب می گردد.
-حضور دانش آموزان بسیجی مدرسه در ساعت غیر کلاسی از کار تشکیلاتی قوی و منسجم در این واحد خبر می داد.
-حمایت مدیر و معاونین و اولیای مدرسه در شکل دهی این حرکتها قطعا موثر بوده است.



















انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: