يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۲:۴۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
امیری سرپرست فرماندار شیراز:
نقش سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران و موفقیت‌های آن را انکارناپذیر ارزيابي و تاكيد كرد: نگاهی به انقلاب‌های مختلف در ساير كشورهاي جهان و منطقه اهميت نقش رهبري و وجود نيروهاي مردمي همچون سپاه و بسيج را نشان مي‌دهد.

سرپرست فرمانداري شيراز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يك نهاد تك بعدي نيست كه تنها بعد نظامي‌گري داشته باشد، بلكه اين نهاد در ابعاد مختلف، بازوي توانمند و تاثيرگذار انقلاب و نظام اسلامي بوده و هست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، مصطفي اميري شنبه سوم اسفندماه در ديدار با فرماندهان نواحي چهارگانه سپاه در شيراز، پاسداران را ضامن تداوم انقلاب اسلامی توصيف و به تاريخچه تشكيل اين نهاد و تاثيرگذاري آن در دوره‌هاي مختلف نظام اسلامي از سال 57 تاكنون پرداخت.

اميري با اشاره به چند بعدی بودن خدمات و افتخارات سپاه به هویت نظامی این نهاد مقدس اشاره و اضافه کرد: نظامی‌گری یکی از ابعاد هویتی سپاه است و جدا از صرف نگاه نظامی، عملکرد سپاه در طول انقلاب، شکل‌گیری انقلاب و پس از آن در بخش‌های مختلف ستودنی است.

وي با اشاره به بخش‌هايي  از فرمايشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص سپاه و پاسداران، نقش سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران و موفقیت‌های آن را انکارناپذیر ارزيابي و  تاكيد كرد: نگاهی به انقلاب‌های مختلف در ساير كشورهاي جهان و منطقه اهميت نقش رهبري و وجود نيروهاي مردمي همچون سپاه و بسيج را نشان مي‌دهد.

اميري با اشاره به اهمیت نهضت آموزش در بسیج، افزود: آموزش‌های بسیج یک بعدی نیست و باید ابعاد مختلف را در نظر گرفت تا یک بسیجی، الگویی از انسان وارسته، با اخلاق و سرشار از معنویت باشد.

وی پاسداری از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره) را از اصول کار سپاه پاسداران دانست و گفت: آموزگار اصلی دفاع از دین و ایمان، حضرت حسین بن علی(ع) است که حج را رها می‌کند و به سمت کربلا می‌رود، چون بحث حق و باطل در میان است.

سرپرست فرمانداري شيراز گفت: از تمام امکانات و فرصت‌های موجود و خرد جمعی به منظور ارتقای جایگاه شهرستان شیراز در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، ارتقا امنیت و نشاط اجتماعی، بهداشت و سلامت، استفاده خواهيم كرد و در اين راستا، سپاه و بسيج را بازوان قدرتمندي براي همه مسئولان است.

اميري گفت: در شهرستان شیراز با مرکزیت سومین حرم اهل بیت(ع) نیازمند به عزم جدی و تعاملات بین دستگاهی برای رسیدن به توسعه پایدار و رفع بسیاری از مشکلات موجود هستیم

نام:
ایمیل:
* نظر: