کد خبر: ۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مراجع جایگاه ویژه و هدایتگری در میان مردم دارند و یکی از الزامات مهم جامعه اسلامی ، تبعیت از رهبری است.
به گزارش بسیج کارگری به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در کنگره شهدای روحانی و ایثارگر با بیان اینکه رهبری در بخش های کلان و سیاست خارجی دارای استراتژی و دیدگاه است، افزود: رهبری و نظام درقبال استکبار جهانی بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی دیدگاه های مشخصی دارند که باید به آنها توجه شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحانیت باید تحلیل درست از وضع کشور داشته باشد، روحانیت باید جامعه را بشناسد تا بتواند درست به وظیفه خود که همانا آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است، عمل کند. 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین با اشاره به تلاش امام راحل اظهارداشت: در دوران ما ثمره مجاهدت ها و ایثارگری ها را به وضوح دیدیم و امام خمینی (ره) توانستند حکومت علوی را بعد از 15 قرن در ایران اسلامی بنیانگذاری کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در این دوران صدها عالم فرهیخته تلاش کردند تا اسلام را زنده نگه دارند اگر روحانیت بخواهد پیشتاز باشد باید به الزاماتی که نیاز جامعه است توجه کند.

یادواره شهدای روحانی صبح پنجشنبه در مصلای بزرگ ری برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: