گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۲۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
بسیج دانش آموزی بیرم
در مرحله نیمه نهایی، تیم شهدای بخش علامرودشت با نتیجه ۳ بر صفر، تیم شهدای فداغ را از پیش رو برداشت و تیم طلا سازی حمید لامرد در یک بازی نفس گیر با نتیجه ۳ بر ۲ تیم شهید جلوه گر را مغلوب کرد و در بازی فینال تیم شهدای بخش علامرودشت با نتیجه ۳ بر۲ بازی را به تیم طلا سازی حمید لامرد واگذار کرد.


به گزارش روابط عمومی حوزمقاومت بسیج دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) بیرم؛ اولین دوره مسابقات والیبال یادواره زنده یاد برادر بسیجی ناصر جعفرزاده از تاریخ ۷ اسفند ماه ۹۲ با حضور تیمهایی از طلا سازی حمید لامرد- شهدای بخش علامرودشت- شهدای چاه ورز- شهدای فداغ- اصغریه – شهید خلقی- شهید خجسته- شهید جلوه گر در سالن شهید احمدی بیرم به مدت ۹ شب  در دو گروه ۴ تیمی برگزار گردید.

از گروه یک: تیم های طلا سازی حمید و شهدای فداغ و از گروه دو: تیم های شهدای بخش علامرودشت و شهید جلوه گر به مرحله نیمه نهائی راه یافتند.

 در مرحله نیمه نهایی، تیم شهدای بخش علامرودشت با نتیجه ۳ بر صفر، تیم شهدای  فداغ را از پیش رو برداشت و تیم طلا سازی حمید لامرد در یک بازی نفس گیر با نتیجه ۳ بر ۲ تیم شهید جلوه گر را مغلوب کرد و در بازی فینال تیم شهدای بخش علامرودشت با نتیجه ۳ بر۲ بازی را به تیم طلا سازی حمید لامرد واگذار کرد.

و در مراسم اختتامیه که مصادف با 16 اسفند بود رأس ساعت ۲۳ با حضور بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه نیروی انتظامی، نماینده دادگستری، تیم طلا سازی حمید لامرد به عنوان تیم قهرمان، شهدای بخش علامرودشت به عنوان تیم نائب قهرمان و شهدای چاه ورز به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

در پایان از تیم اول با مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به همراه کاپ و مدال و تیم دوم با مبلغ ۱۵۰ هزار تومان همراه کاپ و مدال، تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: