يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۴:۵۶
کد خبر: ۲۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
فرمانده سپاه خرامه در جمع مسئولان بخش کربال:
فرمانده سپاه خرامه گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها حکومتی است که در مقابل استکبار ایستاده و این به خاطر دوراندیشی امام در تشکیل بسیج بود چرا که شاهکار امام تشکیل بسیج مستضعفین است.

به گزارش خبرنگار تنویر از خرامه، بخشدار کربال به همراه دهیاران جهت تبادل نظر و ارائه پیشنهاد با فرمانده سپاه ناحیه خرامه دیدار کردند.

سرهنگ شهرام افشاریان در این دیدار به تشریح جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ پرداخت و گفت: از سال 1492 میلادی که اسلام قلب اروپا را فتح کرد، اسلام رو به نزول رفت.

وی افزود: به برکت وجود امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه، نظام اسلامی سیر صعودی پیش گرفت و اسلام احیا شد.

افشاریان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تنها حکومتی است که در مقابل استکبار ایستاده و این به خاطر دوراندیشی امام در تشکیل بسیج بود چرا که شاهکار امام تشکیل بسیج مستضعفین است.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه به فعالیت های عمرانی سپاه در طول سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: از زمانی که سپاه وارد فعالیت های عمرانی شهرستان شده رشد چشم گیری در زمینه ایجاد فضا در سطح شهرستان به وجود آمده است اما به کمک و تلاش جهادی مسئولین هم نیاز داریم.

کرم اله رنجبر بخشدار کربال اظهار داشت: دشمنان اسلام تمام توان خود را گذاشته اند تا جلوی رشد بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران را بگیرند.

وی افزود: سپاه پاسداران پاره تن اسلام است و با تمام توان جلوی دشمنان می ایستد.

در ادامه مراسم، دهیاران به ارائه پیشنهاد پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: