دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۶:۲۴
کد خبر: ۲۶۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
دبیر یادواره شهدای غواص، آبی خاکی فارس:
دبیر یادواره شهدای غواص، آبی خاکی استان فارس گقت: با فضای همدلی، صمیمی و نگاه جامعه نگری در همه ابعاد در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب با اولویت مقابله با جنگ نرم دشمن این یادواره ها در استان فارس با یک اوج و حرکت فراگیر برگزار می شود که ثمرات مناسب و مطلوبی داشته است.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز، در مراسم یادواره شهدای غواص و عملیات آبی خاکی استان فارس در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گفت: به دنبال برگزاری اجلاسیه سرداران استان فارس، از سال 91 یادواره های تخصصی در دستور کار ستاد کنگره قرار گرفت و چهار یادواره تخصصی درسال 91 و هقت یادواره تخصصی در سال 92 برگزار شد.

دبیر یادواره شهدای غواص، آبی خاکی فارس از شناسایی2 هزار و 400 شهید غواص و عملیات آبی خاکی در استان خبر داد و گفت: تاکنون از 860 خانواده این شهیدان سرکشی و خاطرات شهدا جمع آوری شده است.

گرامی با تاکید بر اینکه محور برنامه های نواحی سپاه در استان با رویکرد شهدای غواص و آبی خاکی تنظیم شد، خاطرنشان کرد: برنامه های مناسبی مانند هفته دفاع مقدس، اعزام کاروان راهیان نور، هفته بسیج و دهه فجر همه نگاه ها و رویکرد ها بر مبنای شهدای غواص و آبی خاکی بود.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز افزود: شاهد اعزام بزرگترین کاروان راهیان نور کشور از استان فارس بودیم و در پیش یادواره شهدای غواص که در محل یادمان عملیات والفجر 8 در کنار اروند رود برگزار شد، 2 هزار و 600 نفر حضور داشتند و با حضور مدیران استانی انجام شد.

دبیر یادواره شهدای غواص، آبی خاکی استان فارس تاکید کرد: با فضای همدلی، صمیمی و نگاه جامعه نگری در همه ابعاد در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب با اولویت مقابله با جنگ نرم دشمن این یادواره ها در استان فارس با یک اوج و حرکت فراگیر برگزار می شود که ثمرات مناسب و مطلوبی داشته است.

انتهای پیام./224224

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
Luiza
|
UNITED STATES
|
02:56 - 1393/04/06
0
0
Sulrrisingpy well-written and informative for a free online article.
مدیر پایگاه ترجمه: خوب نوشته شده و آموزنده برای یک مقاله آنلاین رایگان
نام:
ایمیل:
* نظر: