يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۴۸:۲۶
کد خبر: ۳۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیرازگفت: حتی یک سانتیمتر از خاک پاک ایران را از دست ندادیم.
به گزارش تنویر، در دومین روز از هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)  شیراز در جمع دبیرستان دخترانه ضمن مطرح کردن یک سوال که چرا ما در ابتدای هفته دفاع مقدس جشن می گیریم گفت : شاخص ترین دلیل این است که  حتی یک سانتیمتر از خاک پاک ایران را از دست ندادیم و با قدرت جلو دشمن ایستادیم.

پاسدار قناعتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس بازگشایی مدارس صبح امروز در دبیرستان دخترانه قهرمان ایزدی گفت : کشور ایران به طور مستقیم و غیر مستقیم با 56 کشورکه از لحاظ نظامی دارای قدرت بودند در حال جنگ بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) در ادامه افزود: بزرگترین افتخار مان این است که دشمن نتوانست با این همه تجهیزات یک وجب حتی کمتر از یک وجب یعنی یک سانتیمتر از خاک پاک ایران اسلامی را به اشغال خود در آورد.

پاسدار قناعتی،  ضمن مقایسه نقش رزمندگان دوران دفاع مقدس (جنگ سخت ) را با رزمندگان دوران امروز (جنگ نرم ) گفت: در دوران جنگ تحمیلی و در جنگ سخت شناسایی دشمن به نسبت راحت تر بوده است اما امروز در جنگ نرم شناسایی دشمن چه دشمن داخلی و جه دشمن خارجی سخت تر است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ، یکی از عوامل اصلی که می شود دشمن را شناخت داشتن بصیرت عنوان کرد و افزود: دشمن از تک تک شما هراس دارد چراکه پیرو و مدافع ولایت هستید و همین امر دشمن را روز به روز عصبانی تر می کند.   

وی در پایان یاد آور شد ، با توجه به اینکه این دوران از لحاظ تهدیدات فرهنگی  به نسبت سخت تر از دوران جنگ سخت است افزود: به تبع آن کار هریک از ما در این دوران و در این جنگ سخت تر می شود و ظیفه تک تک ماست که با مطالعه و پیشبرد علوم در مراحل مختلف علمی و فن آوری با دشمن بجنگیم.  

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: