شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۴۵:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۲۷
راهیان نور
فرمانده بایگاه حجه الاسلام شفیعی درحاشیه اعزام نیروهای بسیجی بایگاه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت : بایگاه حجه الاسلام شفیعی از سال 1371 تاکنون همه ساله به سفر معنوی راهیان نورنائل آمده است .

برادر بسیجی مسعود گواهیان که از سال 1368 تاکنون به عنوان فرمانده بایگاه در حال خدمت رسانی به بسیجیان است در مصاحبه با خبرنگارتنویر جهرم بیان داشت ، این بایگاه به لطف خداوند متعال و عنایت اهل بیت علیهم السلام  از سال  1371 تاکنون همه ساله بسیجیان فعال خود را به اردوی زیارتی راهیان نور اعزام می نموده است که بر همین اساس بایه گذاری برنامه راهیان نور در سطح شهرستان و حتی استان را می توان ادعا نمودکه از سوی بایگاه حجه الاسلام شفیعی بوده است.

وی افزودامسال نیز بسیجیان بایگاه از مناطق مختلفی از جمله یادمان  شهدای شلمچه ، علقمه ، هویزه ، دهلاویه ، فکه ، شرهانی ، باسگاه زید ، فتح المبین ، بیمارستان صحرایی امام حسین علیه السلام ، اروند کنار و دیگرمناطق عملیاتی ظرف مدت بنج روز از 28 اسفندماه لغایت 3 فروردین ماه بازدید به عمل می آورند .

مسعود گواهیان اضافه نمود که برنامه اردوی امسال طوری تنظیم شده است که هنگام  تحویل سال ، بسیجیان بایگاه در یادمان شهدای علقمه ، شهدای کربلای 4 حضور یابندو در آن مکان مقدس سال نو را آغاز نمایند.

وی در بایان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سباه فجر استان فارس سردار غیب برور و همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سباه جهرم سرهنگ شادمند حمایتهای  بی دریغ ایشان را در راه اندازی اینگونه اردوهای فرهنگی تاثیرگذار در جهت آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان با سیره شهدا وجذب و ماندگاری بسیجیان در راه ولایت و خط سرخ شهداء را باقیات و صالحات خدمتگذاران به بسیج و سباه خواند.

    

 

نام:
ایمیل:
* نظر: