جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۴۷:۱۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۲۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
در گوشي همراه مسافران نوروزي نصب می شود:
نرم افزارهای گردش مجازی سه بعدی تخت جمشید و پاسارگاد نسخه اندروید منتشر شد.
مطبوعات فارس/ به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس و به نقل از  مدیریت مجموعه جهانی تخت جمشید ، با توجه به رشد روزافزون اپلیکیشن های گوشی همراه در سطح جهان, نرم افزارهای زیادی در زمینه های گوناگون در داخل کشور ساخت شده اند و یکی از این نرم افزارها که توانسته با توجه به کیفیت و دقت در پژوهش , مهر تایید پايگاه ميراث جهاني پارسه پاسارگاد را بگیرد , تور مجازی سه بعدی تخت جمشید است .

نسخه اندروید تور مجازی سه بعدی تخت جمشید و تور مجازی سه بعدی پاسارگاد , با قابلیت نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندروید ، دارای اطلاعات کامل صوتی و متنی در مورد كاخ هاي مختلف مجموعه می باشند .

این نرم افزار با توجه به بازسازی مکانهای باستانی تخت جمشید و پاسارگاد مطابق با آنچه در زمان حیات امپراطوری هخامنشیان وجود داشته، اين امكان را براي گردشگراني كه نرم افزار مورد نظر را بر روي گوشي هاي همراه خود نصب كرده اند، فراهم مي نمايد كه در حين گردش و بازديد در مجموعه تاريخي تخت جمشيد و پاسارگاد ، از راهنماي كاملي مجهز به اطلاعات صوتي و متني برخوردار باشند. شايان ذكر است در محل ورودي مجموعه تخت جمشيد، غرفه اي به منظور دسترسي گردشگران و مسافران نوروزي به نرم افزار گردش مجازي سه بعدي تخت جمشيد تعبيه گرديده است.

همچنين علاقه مندان به نصب اين نرم افزار، جهت دانلود مي توانند به سايتwww.i3dsoft.ir مراجعه نمايند.
نام:
ایمیل:
* نظر: