کد خبر: ۲۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه اقلید در بین فرهنگیان بسیجی گفت : سرگروهی شجره طیبه صالحین مصداق عمل صالح است

حلقه سرگروه های بسیج فرهنگیان اقلید تشکیل جلسه داد. در این جلسه که با حضور سرگروه های فرهنگی و در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد حاج آقا قاسمی نژاد گفت :

سرگروهی شجره طیبه صالحین مصداق عمل صالح است. مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه اقلید با بیان حدیثی گهر بار از حضرت زهرا (س) که می فرمایند : هر کس قادر باشد عمل خود را خالصانه به طرف خداوند بفرستد خداوند برترین مصلحت ها را در حق او نازل می کند تاکید کرد فعالیت در صالحین باید مستمر و با دوام باشد چراکه امام سجاد (ع) فرموده است : من عمل خوبی را که دوام داشته باشد را دوست دارم هرچند که کم باشد.

ایشان ادامه داد استمرار و پیگیری حرف اول را در تحقق اهداف شجره طیبه صالحین می زند و از فرهنگیان بسیجی در خواست نمود تا در سال اقتصاد و فرهنگ،با عزم ملی و مدیریت جهادی عنایت بیشتری در رابطه با شجره طیبه صالحین داشته باشند.

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدارضایی مسئول کانون بسیج فرهنگیان اقلید ضمن عرض تبریک سال نو از حضور فرهنگیان بسیجی در این جلسه قدردانی و ابراز امیدواری کرد که سال جاری سال موفقیت برای آحاد ملت مسلمان ایران باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: