جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۵:۰۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
مسئول قسمت تعلیم و تربیت ناحیه جهرم :
حجه الاسلام بهرامی نسب ازثبت نام 40 نفر از متربیان حلقه های شجره طیبیه صالحین در جهرم جهت شرکت درآزمون سراسری ورودی حوزه های علمیه کشور خبر داد .

مسئول قسمت تعلیم و تربیت و طرح صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در مصاحبه با تنویر اظهار نمود: تعداد 40 نفر از متربیان حلقه های صالحین شهرستان ، با توجه به هدف گذاری سال 1392 مبنی بر کادر سازی، فرهنگ سازی و ارتقاء سطح علمی و دینی جامعه در سال جدید در آزمون ورودی حوزه های علمیه کشور ثبت نام نمودند که روز پنجشنبه جهت دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون از حوزه علمیه امام رضا (ع)  به شیراز اعزام می گردند .

حجه الاسلام بهرامی نسب در اهمیت این مسئله بیان داشت: با توجه به اجرایی شدن عملیات فرهنگی فتح المبین در سال گذشته مبنی برترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر ، یکی از دست آوردهای بزرگ این طرح را ورود داوطلبانی با سه ویژگی خانواده خوب ، شخصیت خوب و تحصیلات خوب به حوزه های علمیه توصیف نمود .

وی افزود: متربیان شرکت کننده در آزمون ورودی حوزه های علمیه از پایه اول دبیرستان تا سطح دیپلم را تشکیل می دهند که در بین ایشان حتی دانش آموزانی با دارابودن معدل عالی دوره متوسطه  نیز به چشم می خورد .  

نام:
ایمیل:
* نظر: