کد خبر: ۲۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
استاندار فارس در همایش روز کار و کارگر:
با همكاري نمايندگان مردم فارس در مجلس شوراي اسلامي و ساير اركان استان تلاش مي كنيم بيكاري بيش از اين استان فارس را رنج ندهد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، استاندار فارس در همایش روز کار و کارگر و در جمع 5 هزار نفری کارگران گفت: كارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتي هستند و اگر به دنبال مقاوم سازي اقتصاد و ايستادگي در برابر تحريم هاي دشمنان هستيم راهي جز توجه به كارگران نداريم.

سيد محمد احمدي در مراسم بزرگداشت هفته كارگر و توديع و معارفه مديران كل سابق جديد تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان كه با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، معاونان استانداري، نمايندگان فارس در مجلس شوراي اسلامي و گروه هاي مختلف كارگري استان در ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز برگزار شد، اظهار داشت: كارگران اصلي ترين و اساسي ترين سرمايه هاي اجتماعي هركشوري محسوب مي شوند.

نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه دولت تلاش مي كند واحدهاي توليدي ادامه فعاليت و كارگران با نشاط به فعاليت هاي خود ادامه دهند، افزود: فارس استان بزرگي است كه از معضل بيكاري رنج مي برد و تلاش مي كنيم با حمايت هاي دولت و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي مانع از تعطيلي واحدهاي توليدي و بيكاري كارگران شويم.

وي خاطر نشان كرد: با همكاري نمايندگان مردم فارس در مجلس شوراي اسلامي و ساير اركان استان تلاش مي كنيم بيكاري بيش از اين استان فارس را رنج ندهد.

استاندار فارس با اشاره به تعداد قابل توجهي از بيمه شدگان سازمان تامين اجتماعي در استان و وجود تنها يك بيمارستان قديمي متعلق به اين سازمان در شهر شيراز، اظهار داشت: با توجه به تامين زمين مورد نياز به منظور ساخت بيمارستان 313 تخت خوابي در شيراز، اميدواريم با تخصيص اعتبارات لازم، ساخت اين بيمارستان به منظور خدمت رساني به بيمه شدگان تامين اجتماعي آغاز شود.

احمدي با تاكيد بر گسترگي استان فارس و نيمه كاره ماندن بسياري از طرح هاي ورزشي و خدماتي ويژه كارگران در سطح اين استان، گفت: لازم است با تامين اعتبارات مورد نياز هرچه سريع تر اين پروژه هاي نيمه كاره تكميل و مورد بهره برداري كارگان قرار گيرند.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به سفر آينده وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به استان به منظور بررسي دقيق و عملياتي مسائل كارگري فارس، افزود: اميدواريم با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، راه هاي عزت بخشي به كارگران، رفع مشكلات معيشتي آنان و رفع مشكلات واحدهاي توليدي مورد توجه ويژه قرار گيرد.


انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: