گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۲۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
رئیس شورای همفکری بسیج دانش آموزی استان:
معلمان همواره و در طول تاریخ، بار سنگینی بر دوش داشته اند و همواره کوشیده اند تا انسان ها را به سوی فلاح و رستگاری هدایت کنند.
گروه خبر: در آستانه سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، سیده سمیرا حسینی، دانش آموز سال سوم دبیرستان، مدرسه شهدای بدر ناحیه 3 آموزش و پرورش شیراز و رئیس شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی فارس در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی گفت: معلمان همواره و در طول تاریخ، بار سنگینی بر دوش داشته اند و همواره کوشیده اند تا انسان ها را به سوی فلاح و رستگاری هدایت کنند.
ایشان ضمن عرض تبریک هفته معلم، افزود: بنده به نمایندگی از دانش آموزان بسیجی استان فارس، هفته بزرگداشت مقام معلم را به یکایک معلمان دلسوز و زحمتکش که نقش مهم آموزش و پرورش جامعه را بر عهده دارند صمیمانه تبریک عرض می نمایم و خاضعانه و خالصانه از زحمات تک تک آنها تشکر می نمایم.
وی ادامه داد: به عنوان یک شاگرد و به نمایندگی از همه دانش آموزان از همه کم کاری های احتمالی حلالیت می طلبم و باز هم به عنوان یک شاگرد از همه بزرگواران درخواست دارم در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است با عزم ملی و مدیریت جهادی، ما را با فرهنگ ناب اسلامی آشنا کنند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: