گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۲۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
در استهبان برگزار شد
رشته های نورانی از عرش تا فرش گسترده شد .شادی زاید الوصفی از جنس نور همه جا را فرا گرفته بود .هلهله عرشیان را می شد با گوش جان شنید .آخر، میهمانی لاله ها بر پا بود .رفته بودیم تا با بهشتیان بهشتی شویم.
 به گزارش خبرنگار بسیج دانش اموزی استان فارس در استهبان؛ دومین مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در روز دوشنبه 93/2/8 در مدرسه فاطمیه برگزار شد.

در این مراسم که به همت واحد مقاومت فاطمیه و بسیج فرهنگیان برگزار شد جمعی از خانواده های محترم شهدا،  فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولین شهرستان حضور داشتند و پس از قرائت قرآن، زیارت وارث توسط دالوند یکی از مداحان اهل بیت(ع)قرائت گردید. در ادامه سرهنگ شیبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان در خصوص سیره شهدا و ولایت مداری و مبارزه با تهاجم فرهنگی سخنانی را ایراد نمودند.

این مراسم با اهدای هدایا به خانواده محترم شهدا به اتمام رسید.

خواهر رنجبر مسوول بسیج دانش آموزی این مدرسه در گفت و گو با خبرنگار امین 57 متن ادبی زیبایی را ایراد نمود که در ادامه به آن اشاره می شود:

یا فاطمه الزهرا   یا فاطمه الزهرا   یا فاطمه الزهرا

این رمز عملیات دیشب بود .در تاریخ 8/2/93 با عنوان مکتب درس شهادت 1

در شب گذشته کلاس درسی آغاز شد .

رشته های نورانی از عرش تا فرش گسترده شد .شادی زاید الوصفی از جنس نور همه جا را فرا گرفته بود .هلهله عرشیان را می شد با گوش جان شنید .آخر، میهمانی لاله ها بر پا بود .رفته بودیم تا با بهشتیان بهشتی شویم .در چنین محفلی از اشک هم می توان احساس قشنگی به دست آورد که اگر اهلش باشی تو هم لمسش کرده ای . در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم تعدادی از شهدای دانش آموز در یادواره مکتب درس شهادت برای معلمان شهیدشان در آسمان بالا جشنی برپا کرده بودند وملائک میهمان شدند .دانش آموزان آموزشگاه فاطمیه با کمک صاحب نام مدرسه ، این سفره آسمانی را برزمین پهن کردند واز معلمان شهرستان نیز دعوت کرده تا جمعمان جمع شود .جای همه ی شما خالی .

اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک




انتهای پیام/224224

برگرفته از سایت بسیج دانش آموزی استهبان:http://www.amin57.ir/
نام:
ایمیل:
* نظر: