شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۰:۴۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
یادواره شهداء
یادواره 35 شهید محله سنان جهرم برگزار و طلبه شهید سید احمد اسداللهی به عنوان شهید شاخص سال این محله انتخاب گردید .

به گزارش تنویر جهرم، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیرازدر آئین یادواره 35 شهید محله سنان جهرم با تسلیت سالروز شهادت امام علی نقی (ع)، اظهار کرد: باب معجزات انبیا ولایت تکوینی است.

وی با بیان اینکه نتیجه اسلام منهای اهلبیت (ع)، القاعده است، افزود: نتیجه اسلام با اهلبیت (ع) حزب‌الله است که چنان رعب به دل اسرائیل انداختند که این رژیم منحوس در 65 سال گذشته اینگونه وحشت را به خود ندید.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی چنانچه می‌دانستند حمله نظامی به ایران اثر دارد تاکنون بارها این کار را کرده بودند، گفت: ایران، طالب جنگ و خونریزی نیست اما عزت این کشور اجازه نمی‌دهد که آمریکائی‌ها بخواهند اجازه دخالت در امور آن را بدهند.

وی با بیان اینکه حقیقت اسلام که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آن را احیا و هدایت کرده است چنانچه خطری ایران را تهدید کند تمام افراد جامعه وارد عرصه جهاد می‌شوند، بیان کرد: بعد از واقعه طبس، آمریکا تهدید به دخالت نظامی به کشور ایران کرد که امام خمینی (ره) در مقابل آنها با ایستادگی کامل فرمودند از هر طریقی که قصد نفوذ به خاک این کشور را داشته باشید جوان‌های مکتب شهادت در برابر شما ایستادگی می‌کنند.

رضوی اردکانی با بیان اینکه خون شهیدان، ایران اسلامی را واکسینه کرده است، گفت: استکبار می‌داند چنانچه حماقت کرده و گلوله‌ای از خلیج فارس شلیک شود تمام ناوهای آنها نابود خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت میلیاردها دلاری عربستان و پاکستان برای نابودی سوریه، خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها تاکنون نتیجه‌ای در بر نداشته است.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی اجازه ندادند تا یک وجب خاک این کشور در اختیار استکبار قرار بگیرد، عنوان کرد: خانواده‌های شهدا با افتخار فرزندان خود را برای جهاد در راه خدا به میدان‌های نبرد رساندند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت یاد شهدا برای نسل جوان ما لازم است، گفت: شهدا بقای انقلاب را تضمین کرده و بندگانی هستند که با خالق خود معامله کردند.

رضوی اردکانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره علمای جهرم، اظهار کرد: دینی که مردم جهرم را غیور و ولایت‌مدار تربیت کرده از برکات عالمانی همچون آیت‌الله حق‌شناس و آیت‌الله سیدحسین آیت‌اللهی بوده است.

وی با بیان خاطراتی از مجاهدت‌های مرحوم آیت‌الله سیدحسین آیت‌اللهی، امام جمعه فقید جهرم، گفت: اگر امروز جهرم به عنوان شهر متدین فارس مطرح است از برکت نفس قدسی علمای بزرگ این شهر بوده و مردم این دیار باید افتخار کنند که نظیر عالمان آنها در جایی پیدا نمی‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: