شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۰۷:۵۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
فرمانده سپاه ناحیه جهرم:
سرهنگ شادمندبا بیان اینکه بسیج سازندگی این شهرستان تاکنون موفق به ایجاد طرح‌های خوداشتغالی برای 215 نفر شده است، گفت: تاکنون 15 میلیارد ریال تسهیلات در راستای توانمندسازی افراد در طرح‌های خوداشتغالی اعطا شده است.

به گزارش تنویرجهرم محمدصادق شادمند اظهار کرد: مدیریت جهادی همت بلند و مضاعف را می‌طلبد و در این راستا باید نگاه ما به افق‌های دور و بی‌نیاز شدن از سایر کشورها و قدرت‌ها باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در شهرستان جهرم، گفت: بسیج سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم جامعه نقش عمده‌ای در هدایت بسیجیان در سازندگی و کمک‌رسانی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با بیان اینکه بسیج سازندگی این شهرستان تاکنون موفق به ایجاد طرح‌های خوداشتغالی برای 215 نفر شده است، بیان کرد: دام‌پروری، پرورش مرغ محلی، بوقلمون، شترمرغ، زنبور عسل، قارچ و کود ورمی کمپوست اورگانیک، گلخانه و غیره از طرح‌های خوداشتغالی بسیج سازندگی در جهرم بوده است.

شادمند با بیان اینکه تاکنون 15 میلیارد ریال تسهیلات در راستای توانمندسازی افراد در طرح‌های خوداشتغالی اعطا شده است، خاطرنشان کرد: اولویت فعالیت های بسیج سازندگی تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی بوده که در این راستا فعالیت‌های قابل توجهی صورت گرفته است.

وی از مرمت 10 مدرسه، 15 مسجد و حسینیه و آموزش به روستائیان توسط بسیج سازندگی جهرم خبر داد و عنوان کرد: تهیه و ساخت چند دستگاه منزل مسکونی روستایی با حمایت مردم منطقه نیز از برنامه‌های بسیج سازندگی این شهرستان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: بهبود وضعیت معیشت مردم، مستحکم‌تر شدن پیوند مردم با نظام، چشاندن طعم عدالت و تاثیر در زندگی محرومان و ارتقاء سطح بهداشت عمومی و سلامت جامعه از جمله ثمرات محرومیت‌زدایی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: