يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۱:۲۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
نشست بصیرتی
فرمانده سپاه جهرم گفت: کشتار مردم بی گناه و شیعیان مظلوم سوریه در سایه سکوت جوامع به اصطلاح بشری سوغات تروریسم بین الملل برای سوریه است .

سرهنگ محمد صادق شادمند در جمع فرماندهان پایگاهها و شورای حوزه مقاومت بقیه الله (عج) با نمایش گوشه ای از کشتار وحشیانه مردم سوریه علی الخصوص شیعیان از طریق فیلم ویدئویی، گفت : متاسفانه در کشور سوریه شاهد فجیع ترین جنایات توسط اعیادی استکبارجهانی، با طرح و نقشه صهیونیسم و به نام اسلام هستیم.

وی اظهار نمود: از اتفاقات دلخراش سه ساله اخیردر کشور سوریه، ذبح انسانهای زنده ،تجاوز به نوامیس وکشتارمردم بی دفاع ومظلوم و صدها جنایت ضد بشری دیگر، با حمایت استکبارجهانی و سکوت معنی دار جوامع به اصطلاح حقوق بشری سوغات تروریسم بین الملل برای مردم سوریه است. 

سرهنگ شادمند تاکید کرد : که نباید نسبت به اوضاع سوریه در کشور بی تفاوت بود چون خط مقدم جبهه ما با استکبار، سوریه و جبهه مقاومت است و از سوی دیگر طبق آموزه های دینی ما هرجا و هر وقت ندای مسلمانی را شنیدیم باید به یاری و کمک او بشتابیم.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: از شیعیان علی ابن ابی طالب و به خصوص بسیجیان شجاع و بصیر شهرستان جهرم انتظار میرود که در طرح کمک به مردم و شیعیان مظلوم سوریه شرکت نمایند و هر کدام با انفاق قسمت کوچکی ازدرآمدشان به ندای قرآن کریم که می فرماید « با مال و جانتان در راه خدا جهاد کنید » به یاری مردم سوریه و شیعیان مظلوم آن بشتابند .


نام:
ایمیل:
* نظر: