کد خبر: ۲۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی داراب:
بهزادی: حرکت اقتصادی ما در این سال باید به سمتی باشد که با اتکای به نیروی کار بومی شایستگی خود را در عرصه کارآفرینی نشان دهیم.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی داراب ضمن تشریح برنامه های اجرا شده در هفته کار و کارگر در داراب، گفت: تکریم و اتکای به نیروی بومی سبب افزایش بهره وری در کارآفرینی است.

صمد بهزادی اظهارکرد: حرکت اقتصادی ما در این سال باید به سمتی باشد که با اتکای به نیروی کار بومی شایستگی خود را در عرصه کارآفرینی نشان دهیم.

وی دیدار با خانواده شهدای کارگری به همراه فرماندار و بسیج کارگری این شهرستان در داراب و جنت شهر را نقطه آغاز این برنامه ها معرفی و اضافه کرد: عزت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا، صبر و استقامت خانواده های آنان هستیم و از اینرو باید خود را در مقابل شهداء مسئول بدانیم.

بهزادی گفت: شهیدان حمید نور بخش در داراب و سه شهید دیداری در جنت شهر، چهار تن از شهدای کارگر بودند که در جنگ تحمیلی با حضور در جبهه حق بر علیه باطل به دیدار معبود شتافتند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی داراب همچنین با بازدید از کارخانه های فرآورده های تقطیری ساغر، فارس یک و داماس اظهار کرد:  در این دیدار با اهدای گل به کارگران، خدمات آنان ارج نهاده شد.

بهزدای با بیان اینکه کارگران باعث افتخار کشور و نمادی از غیرت و شهرت ایرانی هستند، افزود: در این بازدید ها که به صورت نمادین از سه کارخانه درشهرک صنعتی داراب صورت گرفت، مدیران شرکتها نیز طی سخنانی در مقام تجلیل از کارگران، آن ها را ملائک خداوند در زمین خواندند و حیات و بقای یک جامعه را متکی به کار و تلاش شبانه روزی قشر کارگر دانستند.

وی اضافه کرد: شرکت ساغر شرکتی در شهرستان داراب است که کلیه فرآورده های تقطیری و عرقیات گیاهی خصوصا اسانس گل سرخ و شرکت فارس یک شوریجات و ترشیجات و داماس کلیه فرآورده های لبنی تولید می کنند که به گفته مدیران این شرکتها ،درحال حاضر هر کدام با اشتغال بالغ بر20 نفر در حال تولید هستند.

بهزادی، آیین معنوی غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه های برجسته هفته کار و کارگر معرفی کرد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی داراب همچنین گفت: در دین مبین اسلام کار و کارگر از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، به گونه ای که پیامبر عظیم الشان اسلام بر دستان کارگر بوسه می زنند.

بهزادی ابراز امیدواری کرد که همه مسؤلین و مردم با عزم ملی همسو با جامعه کارگری و کارفرمایی از یک سو با تلاش جهاد گونه و دولت با نگاه ویژه در حمایت از کار و تولید زمینه تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری را فراهم و پیشرفت اقتصادی را امکان پذیر کنند.

بهزادی در آخر از بسیج کارگری شهرستان داراب تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمام برنامه های هفته بسیج کارگری با تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی بسیج کارگری صورت گرفت.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: