جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۲۵:۱۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰
سرهنگ پاسدار محمدصادق شادمندگفت: اردوی رزمی فرهنگی گردان‌های عاشورا و الزهرا در قالب حوزه‌ای و پایگاه محور با حضور 26 گردان خواهر و برادر در جهرم برگزار شد.

 سرهنگ شادمند تقویت بصیرت و معرف دینی و سیاسی بسیجیان را از اهداف این اردوی رزمی فرهنگی دانست و افزود: برگزاری این رزمایش‌ها در حفظ، سازماندهی و افزایش سرعت عمل نیروهای بسیجی در زمان‌های مورد نیاز مفید و مؤثر است. 
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با بیان اینکه این اردوی رزمی فرهنگی به طور همزمان در حوزه‌های روستایی و شهری انجام شده است، ابراز داشت: بسیجیان جهرمی در این اردوی یک روزه با آموزش‌هایی مانند تاکتیک‌های دفاع بر کوی و برزن، امداد و نجات، کلاس‌های عقیدتی (مبحث ولایت فقیه) آشنا شدند. 
این مسئول حضور جوانان بسیجی در این رزمایش‌ها را در خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و قدرتمندانه بسیجیان در تمام میدان‌های انقلاب اسلامی موجب می‌شود تا مسئولان نظام در منطقه و دنیا با قدرت و صلابت بیشتری از حق و حقوق ملت ایران دفاع کنند. 
سرهنگ شادمند تصریح کرد: حضور نیروهای مردمی در قالب بسیج همیشه مایه دلگرمی مجاهدان در راه خدا بوده و با وجود این عزیزان مخلص مسیر موفقیت ایران اسلامی در بخش‌های مختلف هموارتر از گذشته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: