دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۳:۵۴
کد خبر: ۳۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از پاسداران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه، مراسم تکریم پاسداران و جانبازان دوران جنگ تحمیلی به میزبانی فرمانداری و بیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرامه در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه برگزار شد.

احسان خازن سرپرست فرمانداری خرامه در ابتدای این مراسم اظهار داشت: امروز روز کسانی است که قلبشان برای این نظام و این انقلاب می تپد، کسانی که یادگار جنگ تحمیلی هستند و ثروتی عظیم و الگویی وارسته برای ملت ایران محسوب می شوند.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه، پاسداران را هدایت گران جامعه معرفی کرد و گفت: نقش پاسداران و خانواده های آنها تلالو چشم انگیزی را در هدایت جامعه به نمایش می گذارد.

وی در تشریح مقام جانبازان ادامه داد: آسایش امروز ما حاصل تکه های به جا مانده از بدن علمدارانی است که در مرز شلمچه و فکه جا مانده و عَلم اسلام و نظام را برافراشتند، امیدوارم که همه ما پاسدار و جانباز این نظام باشیم.

داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، سپاه را گرانمایه ترین ارزش انقلاب اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: امروز اگر بخواهیم بزرگترین تجربه انقلاب اسلامی را عنوان کنیم، تجربه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین آنها بوده است.

وی افزود: مجموعه ای که از ابتدای انقلاب تاکنون، پاسداری از انقلاب، تمام هم و غمش بوده و همه چیز را برای دفاع از انقلاب اسلامی آماده کرده است.

شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه با اشاره به نامگذاری روز پاسدار در سالروز میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) اسوه ایثارگری، فداکاری و احیای دین بوده است، حقیقتاً سپاه پاسداران هم به نوعی تا به امروز یک بیمه مادام العمر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی در تشریح تکالیف سپاه و بسیج بیان داشت: دفاع جانانه در برابر جنگ نرم، تربیت نیروهای مومن و انقلابی و تقویت جبهه مقاومت اسلامی از مهمترین وظایف سپاه و بسیج است که هم اکنون نیز علمدار این عرصه ها هستیم.

در ادامه این مراسم ضمن خاطره گویی جانباز حمید زارع از تعدادی از پاسداران و جانبازان تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: