جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۱:۳۷
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
مظفر والی گفت:
مرکز نخبگان شهید فهمیده به عنوان بزرگترین مرکز حامی نخبگان موفق به شناسایی قریب به 600 نفر از نخبگان استان فارس شده است.

فرآیند حمایت از نخبگان در استان فارس با استفاده از کارشناسان و اساتید مجرب به عنوان مشاور و کاملاً رایگان و بلاعوض مدیریت می‌شود.

مدیر مرکز نخبگان شهید فهمیده جنوب کشور همچنین از شناسائی 600 نفر نخبه در استان فارس گفت: بزرگترین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان استان فارس همزمان با سفر سوم دولت به این استان برگزار می‌شود.

مظفر والی، مدیر مرکز نخبگان شهید فهمیده منطقه جنوب کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های در شیراز گفت: همزمان با سفر سوم هیأت دولت به استان فارس بزرگترین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان فارس به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 50 طرح منتخب که به نمونه صنعتی رسیده و با حمایت دولت و بخش خصوصی تجاری سازی شده، نمایش داده خواهد شد.

به گفته والی طرح‌های منتخب نخبگان در استان فارس منجر به ایجاد 100 نفر از محل تجاری سازی این طرح‌ها شده است.

مدیر مرکز نخبگان شهید فهمیده منطقه جنوب کشور در ادامه اظهار کرد: فارس از حیث ظرفیت های نخبگان در مقوله شناسایی و جذب و نیز حمایت از نخبگان در سطح کشور جایگاه نخست دارد.

وی ابراز کرد: مرکز نخبگان شهید فهمیده به عنوان بزرگترین مرکز حامی نخبگان موفق به شناسایی قریب به 600 نفر از نخبگان استان فارس شده است.

مظفر والی همچنین از به کارگیری نخبگان در آستانه خدمت سربازی  گفت: نخبگانی که قصد انجام خدمت سربازی دارند، می توانند با استفاده از تسهیلات این مرکز، به ازاء انجام تحقیقاتی مشخص از کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.

مدیر مرکز نخبگان شهید فهمیده اظهار امیدواری کرد: در سفر سوم ریاست جمهوری به استان فارس، دامنه حمایت از نخبگان در استان فارس گسترش یابد.

منبع : ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: