گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۳۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
عصر دوشنبه و طی مراسمی که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد از 32 نفر از دانش آموزان ممتاز علمی پایه ششم ابتدایی تجلیل شد.

عصر دوشنبه و طی مراسمی که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد از 32 نفر از دانش آموزان ممتاز علمی پایه ششم ابتدایی تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش اموزی استان فارس در این مراسم که در محل سالن اجتماعات دارالقرآن ناحیه دو برگزار گردید، دانش آموزان به همراه والدین خود در این مراسم شرکت کردند.
در این مراسم مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و تبریک انتخاب دانش آموزان به عنوان دانش آموزان ممتاز علمی افزود: تربیت یکی از امور بسیار مهمی است که در کنار تحصیل علم مورد غفلت واقع شده است.
دوستدار گفت: امروزه دغدغه همه خانواده ها آینده فرزندان است در حالی که توجه به تربیت و مسائل تربیتی در بین خانواده ها مغفول مانده است و به آن میزان که به مسائل علمی اهمیت داده می شود نسبت به مسائل تربیتی بی توجهی شده است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی به ضرب المثلی از قول حجت الاسلام قرائتی اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام قرائتی می فرمایند که متاسفانه خانواده های ما سوراخ دعا را گم کرده اند. و واقع قضیه هم همین است. بایستی به امور دینی، به نماز، به واجبات و به مسائلی که آخرت دانش آموزان را آباد می کند توجه بیشتری شود.
در ادامه این برنامه حسین آرام مسئول طرح تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی، دقایقی پیرامون تربیت و مسائل تربیتی به ایراد سخن پرداخت

در پایان این مراسم از دانش آموزن ممتاز علمی ناحیه دو با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد و دانش آموزان عکس یادگاری گرفتند





انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: