کد خبر: ۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
رئیس بسیج جامعه زنان کشور:
بسیاری از افراد که ماهواره تماشا می کنند پس از مدتی دچار افسردگی می شوند ضمن اینکه طبق تحقیقات انجام شده بسیاری از انحرافات اخلاقی در افراد متأهل ناشی از تماشای برنامه های ماهواره است.

به گزارش پیام زینب(س) به نقل از طنین یاس، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در نشست "نهضت روشنگری " اظهار داشت: همه ما دغدغه تربیت و تعالی جامعه را داریم، ماهواره معضل بزرگ سد راه تعالی بشر شده است.

وی افزود: زمانی می توانیم با ماهواره که دجال عصر کنونی است مقابله کنیم که تلاش های سازمان یافته ای را به کار ببندیم چرا که دشمن برنامه ریزی شده و گام به گام عمل می کند.

اصلانی  بیان کرد: افزود:آمریکا برای 14 سال دیگر قصد دارد دنیا را از فضای مجازی اداره کند اما  انقلاب اسلامی مانع از پیشرفت آمریکا در این خصوص شده است؛ آمریکا تا سال 2020 جنگ سایبر را تمام شده می بیند و در صدد است در  تمامی روستاها و شهرها زیر ساخت ماهواره فراهم شود اما ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی به لحاظ اعتقادات و تدین در برابر این معضل ایستادگی می کند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه امروز ماهواره دغدغه ما شده است چرا که برنامه سازان آن سعی دارن از این طریق افکار و ذهن مردم را مدیریت می کند و به سمت  اباهه گری ببرند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از افراد که ماهواره تماشا می کنند پس از مدتی دچار افسردگی می شوند ضمن این که طبق تحقیقات انجام شده بسیاری از انحرافات اخلاقی در افراد متأهل ناشی از تماشای برنامه های ماهواره است.

اصلانی مهم ترین علت گرایش مردم به استفاده از ماهواره را جذابیت، سرگرمی  دانست و تصریح کرد: باید سرگرمی های مردم مدیریت شود و برنامه های شاد و جذاب و مفید داخلی برای آن ها ساخته شده است.

نشست روشنگری به همت مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج جامعه زنان کشور طی دو با حضور  استاید، مربیان برجسته و توانمند فعال در عرصه روشنگری، در دو روز برگزار شد.

انتها

نام:
ایمیل:
* نظر: