کد خبر: ۳۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
یک استاد حوزه و دانشگاه
یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بسیاری از علما بر دجال بودن ماهواره اتفاق نظر دارند، گفت: والدین در آگاه سازی فرزندان خود از آسیب های برنامه های ماهوراه ای بسیار تأثیرگذار است.

یه گزارش پیام زینب(س) به نقل از طنین یاس، مومنه عربی استا حوزه و دانشگاه در خصوص ضرورت آگاه سازی خانواده ها از آسیب های ماهواره، اظهارداشت: هم اکنون آگاه سازی خانواده ها از آسیب های شبکه های ماهواره ای فراتر از ضرورت است تا جایی که تک تک مردم و مسئولین هر چقدر توان و قدرت اعمال دارند ، واجب است که وارد عمل شوند.

استاد حوزه و دانشگاه، ماهواره را دجّال زمان دانست و گفت: بسیاری از علما بر دجال بودن ماهواره اتفاق نظر دارند چرا که این دجال زمان مردم را به قهقرا می برد و یکی از عامل تخریب فرزندان است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه امروزه در تربیت فرزندان مشکلاتی به وجود آمده است که یکی از آنها عدم مهارت والدین در تربیت و نداشتن ارتباط کلامی با فرزندان است؛ والدینی که بینش و ادراک سال های نخست از زندگی کوک خود را ندارند، قطعاً فرزند آنها به دنبال مونس و همدم دیگری می گردند که با ماهواره این خلاء خود را برطرف می سازند.

 عربی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه مشکلات چند بُعدی هستند، دوران کودکی خصوصا 7 سال نخست از مهم ترین دوران زندگی هر فرد است، اگر این دوران از زندگی خدشه دار شود زمینه برای آسیب های بعدی فراهم می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: خود والدین در آگاه سازی فرزندان خود از آسیب های برنامه های ماهوراه ای بسیار تأثیرگذار است، والدینی موفق هستند که از کلام روز استفاده کنند و بر اساس روحیات فرزندان کار انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث ماهواره تنها هوشیاری دادن کارساز نیست بلکه والدین باید مهارت های کلامی و نحوه اربتاط برقرار کردن با فرزندان خود را بیاموزند ضمن اینکه جایگزین مناسبی برای ماهواره در منزل داشته باشند.

انتها

نام:
ایمیل:
* نظر: