جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۲:۵۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
به مناسبت هفته قوه قضائیه
سرهنگ محمد صادق شادمند و هیأت همراه در آخرین روز از هفته قوه قضائیه با ریاست دادگستری و دادستان شهرستان جهرم دیدار کرد.

به گزارش تنویر، فرمانده سپاه جهرم در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به ریاست و کارکنان دادگستری شهرستان جهرم از زحمات ایشان در زمینه اجرای عدالت و تأمین امنیت در شهرستان قدردانی نمود.

سرهنگ شادمند با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی ، علت شهادت ایشان راتلاش در راستای اجرای عدالت و همچنین خدمات ارزنده به انقلاب، نظام، تدوین قانون اساسی و مبارزه با تفکرات انحرافی اوائل انقلاب توصیف نمود و عنوان کرد: هفته قوه قضائیه نیز برهمین اساس نامگذاری شده است. وی افزود: یکی از مجموعه هایی که دارای ثبات و آرامش حاصل از مدیریت خوب است، مجموعه دادگستری شهرستان جهرم است که انشاء الله در راستای گسترش عدالت در سطح جامعه موفق و سربلند باشند.

دادستان جهرم نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم پشتیبانی سپاه و بسیج در مسائل امنیتی و منکراتی، نزدیکی و همکاری با دادگستری در راستای ارائه خدمات شایسته و در خور شأن مردم جهرم به خاطر داشتن سابقه درخشان انقلابی، را خواستار شد.

ریاست دادگستری جهرم نیز در این دیدار با اشاره به محور بودن ولایت فقیه در ایران اسلامی وجود مقام معظم رهبری را با برکت توصیف کرد و هستی و بقای کشور و تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی را به خاطر درایت و تدبیر ایشان عنوان نمود که باید شکر این نعمت را همگان به جای آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم نیز ضمن تبریک هفته قوه قضائیه با بیان حدیثی از پیامبر اکرم صل الله علیه و آله بدین مضمون: « افضل الاعمال احمزها»(با فضیلت ترین کارها  سخت ترین آنهاست ) عنوان نمود: به علت سختی و دشواری کار دستگاه قضاء، اجر خاص خود را نزد خداوند متعال دارد چون بخش اعظمی از خدمات جامعه به عهده دادگستری است.

حجه الاسلام کشکوئی  از قضات دادگستری شهرستان جهرم، در این دیدار با بیان اهمیت توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی و همچنین حلول ماه مبارک رمضان را از نفحات قدسیی نام برد که بتوان از این موقعیتها در راستای ادای دین به انقلاب ، امام راحل ، شهدا و مقام معظم رهبری بهره برداری نمود.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: