کد خبر: ۳۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
همزمان با ماه مبارک رمضان؛
به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان مسئول بسیج کارگری شهرستان لار و تعدادی از کارمندان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه لار با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان مسئول بسیج کارگری شهرستان لار و  تعدادی از کارمندان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه لار با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محمد محمدی مسئول بسیج کارگری لار ضمن ابراز خشنودی از تجدید دیدار با حجت الاسلام نوربخش و آرزوی بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه کرد.


محمدی گفت: کارکنان بسیج کارگری این شهرستان حداکثر تلاش خود را معطوف می دارند تا امور محوله از سوی سازمان بسیج کارگری و سپاه را به نحو احسن و در حداقل زمان ممکن به انجام برساند.

در ادامه رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لارستان به موضوع مجتمع ورزشی کارگران مصوب سفرهای استانی دولت نهم و دهم اشاره کرد و با توجه به نیمه تمام ماندن این پروژه ، از امام جمعه لارستان خواست به هر طریق مقتضی گشایشی در راه اتمام این پروژه حاصل نمایند.

حجت الاسلام سید مجتبی نوربخش نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر لار نیز ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران اظهارداشت: بیکاری مشکل عمده کشور در وضعیت فعلی است و از سازمان بسیج کارگری و مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تلاش خود را به این مسئله معطوف نمایند.

امام جمعه لارستان در خصوص پروژه متوقف مانده ورزشگاه کارگران نیز ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات اقتصادی کشور اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام تأمین گردد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: