جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۶:۰۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
امیدواریم فرماندار جدید جهرم منشا حرکت و توسعه این شهرستان باشد،

این مراسم باحضورنماینده ولی فقیه وامام جمعه جهرم،معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس،اعضای شورای تامین وشورای اداری شهرستان ،عصرروز21تیرماه درسالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه مبنای مدیریت بر فرمانداری‌ها در استان فارس همکاری رسمی با وزارت کشور است، خاطرنشان کرد: فرماندار جدید جهرم نیز از نیروهایی هستند که به دستگاه وزارت کشور منتقل شده اند.

کمال فیروزآبادی با بیان اینکه انتخاب فرماندار جدید جهرم با مشورت امام جمعه و نماینده مردم در مجلس انجام شده است، اذعان کرد: فرماندار جدید این شهرستان تنها چند ماه است که در حوزه استانداری فارس مشغول به خدمت شده و در این مدت نیز عملکرد خوب و مناسبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امیدواریم فرماندار جدید جهرم منشا حرکت و توسعه این شهرستان باشد، گفت: رضایی در حوزه اجرایی و فرهنگ دارای سابقه بوده و در مدت زمان کوتاه مدیریت خود در امور فرهنگی و اجتماعی استانداری فارس منشا اثر و خدمات بوده است.

در این آئین حجت‌الله رضایی، به سمت فرمانداری شهرستان جهرم منصوب و از خدمات ارزنده علی‌حسین رعیتی‌فرد درطول مدت مدیریت عالی شهرستان تقدیر شد.

کانون بسیج مهندسین جهرم

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: