کد خبر: ۳۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
حجت الاسلام فاطمی امین
اگر خانواده متزلزل شود فرزندانی تحویل جامعه می دهدکه همه مشکل دارند

به گزارش خبرنگار پیام زینب(س) از شهرستان داراب، گردهمایی بانوان عفیف و محجبه دارابی

درمجاورت گلزارشهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام فاطمی امین نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه داراب پیرامون مسئله مهم عفاف و حجاب گفت: ممکن است فردی حجاب داشته باشد اما عفیف نباشد یا شخصی عفیف باشد اما حجاب نداشته باشد، اگر عفاف و حجاب همراه هم باشد ارزشمند است و این همان چیزی است که مدنظر حضرت فاطمه زهرا(س)است.

وی ادامه داد: درباره دیوارچین همه شنیده اید، دیوارچین یکی از  بزرگترین دیوارهایی است که ساخته شده است. دیوار چین که ساخته شد طی صد سال سه مرتبه دشمنان به آن حمله کرد اما نتوانستند نفوذ کنند، دشمن از طریق دیگری وارد شد، به این صورت که روی نگهبانان این دیوار کار کردند.آن ها را تطمیع کردند، رشوه دادند، فریب دادند و به راحتی وارد شدند. به همین شکل در بحث عراق، فرماندهان موصل به استاندار گفتند: همه چیز برای دفاع در مقابل گروه های تکفیری آماده است تسلیحات و سرباز زیاد است، اما مدتی بعد استاندار متوجه شدکه تکفیری ها در شهر هستند و مجبور به فرار شد سه ساعت بعد همان فرماندهان با لباس شخصی، آزاد در شهرتردد می کردند.

فاطمی امین افزود: امروز دشمنان ما سه عنصر آورده اند برای این که جامعه ما را متزلزل کنند در مرحله اول گفتند: اگر خانواده متزلزل شود فرزندانی تحویل جامعه می دهدکه همه مشکل دارند. روی حجاب مادران و دختران کار شود وقتی حجاب از بین رفت کم کم عفاف هم از بین می رود. دوم این که گفتند نظام آموزشی را در جامعه از بین ببریم به این شکل که ماهواره را بر مردم مسلط کنیم و این ماهواره باشد که به مردم سبک زندگی را آموزش بدهد، سوم این که الگوهایی به نوجوانان و جوانان ارائه دهیم که آن ها را متزلزل کند، باربی چقدر روی بچه های ما اثرمی گذارد؟ بنابراین زنان و دختران باید با بصیرت و دشمن شناس باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش مؤثر ماه مبارک رمضان در خودسازی و تربیت نیروی انسانی کار آمد، اظهار امیدواری کردکه خواهران از این فرصت معنوی استفاده کنند و در خاتمه از حضور خواهران در این مراسم در هوای گرم و در حال روزه داری تقدیر و تشکر کردند.

 در پایان این مراسم خواهران حاضر، با دادن شعار هایی، اعتراض خود را  نسبت به افراد بد حجاب و هنجار شکن ابراز و مطالبات خود را از مسئولین بیان کردند.

انتها/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: