سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۲:۲۸
کد خبر: ۳۴۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیرازگفت: در زندگی باید دقت کنیم ببینیم حسینی هستیم یا یزیدی و اگر در صف امام حسین نباشیم، چه به نماز ایستاده باشیم و چه به مجلس شراب نشسته باشیم یکی است.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه ناحیه بقیه ا... (عج) شیرازدر آیین افطاری سربازان وظیفه ضمن برشمردن فضائل معنوی ماه مبارک رمضان و خصوصیات زیارت عاشورا گفت : در زندگی باید دقت کنیم ببینیم حسینی هستیم یا یزیدی و اگر در صف امام حسین(ع) نباشیم، چه به نماز ایستاده باشیم و چه به مجلس شراب نشسته باشیم یکی است.

قناعتی ادامه داد: سلام و لعن دو مقوله ای است که در زیارت عاشورا بیان شده است و می توان گفت که باید یا در جبهه یزیدکه همان جبهه کفر است باشیم یادر جبهه امام حسین(ع) که همان جبهه حق است و حد وسط وجود ندارد.

وی ضمن یادآوری در خصوص لشکریان معاویه و یزید در زمان امام علی(ع) و امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: ابن ملجم مرادی که لعنت خدا بر او باد به حدی نماز می خواند که پیشانی اش پینه بسته بود اما عاقبت او به جایی رسید که امام خود را در محراب به شهادت رساند و به خاطر این است که بصیرت وفهم از امام خویش نداشت.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه ا... (عج) با توجه به وقایع غزه و فلسطین اذعان داشت : امروزه در فلسطین و غزه می بینیم که اسرائیل غاصب این سگ نجس، حرام زاده آمریکا که در حال حاضر مردم مظلوم و بی دفاع وروزه دار غزه و فلسطین را بدون اینکه گناهی داشته باشند به جرم احقاق حقوقشان به خاک وخون می کشند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) خاطر نشان کرد: اسرائیلی که کسی توان مقابله با آن نداشت که بتواند حتی یک گلوله به سمت شهرهای مرزی اسرائیل شلیک کند امروزه توسط حزب الله لبنان و اکنون توسط جوانان غیور مقاومت غزه هیمنه آن شکسته شده ، به حدی که موشک هایی را به عمق اسرائیل که مواضع اصلی آن در تلاویو و حیفا و شهر های دیگر است را مورد هدف قرار داده و به اصطلاح خودشان از گنبد آهنین عبور کرده که این نشان دهنده عزت و اقتدار نیرو های مردم غزه و فلسطین یعنی نیروهای حق علیه باطل است.

انتهای پیام./224224

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ملایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
21:42 - 1393/05/29
0
0
حاجی جواد دمت گرم گلی والا
نام:
ایمیل:
* نظر: