کد خبر: ۳۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
محسن متقی پیشه
اگر تدابیری را که در مورد مطبوعات اندیشیده ایم به اجرا در آوریم ذهن و فکر غیر یهودیان تحت تسلط ما در می آید وآن وقت می توانیم همه آن ها را اغوا کنیم.

به گزارش خبرنگار پیام زینب(س) از شهرستان فراشبند، ویژه مراسم روز قشر بسیج جامعه زنان به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) سپاه ناحیه فراشبند و پایگاه های تابعه شهری با حضور گسترده ی بسیجیان در محل تالار وحدت شهرستان برگزار شد.

محسن متقی پیشه در این مراسم بعد از تبریک روز قشر و تشریح گوشه ای از زندگی شهیده فوزیه شیردل  شهیده شاخص سال با بیان نظر مراجع تقلید در رابطه با استفاده از ماهواره به تبیین عوامل اصلی فروپاشی حکومت مسلمانان در اندلس پرداخت و گفت: شیوع شراب خواری و شیوع فساد در بین جوانان علت شکست مسلمانان در آن منطقه بود.

سرهنگ متقی پیشه افزود: در حمله نظامی عراق به ایران دشمن پشت در خانه بود ولی الان با آزاد گذاشتن ماهواره  دشمن در خانه است ولی ما حواسمان نیست. پروتکل کلی صهیونیست این است: اگر تدابیری را که در مورد مطبوعات اندیشیده ایم به اجرا در آوریم ذهن و فکر غیر یهودیان تحت تسلط ما در می آید وآن وقت می توانیم همه آن ها را اغوا کنیم.

وی در ادامه با بیان بهانه های تماشای ماهوارها از زبان مردم و گفت: سرگرم شدن و پرکردن اوقات فراغت، جذاب نبودن برنامه های صدا و سیما، شبکه های صدا و سیما قابل دریافت نیست، استفاده از برنامه های محلی، تهیه اخبار و اطلاعات روزانه از جمله موارد مطرح شده است.

محسن متقی پیشه در انتها تعدادی از آسیب هایی که برنامه های ماهواره ای بر فرهنگ و زندگی مردم وارد می کنند به شرح زیر بیان کرد: رخت بستن ایمان از خانه ی دل ها، سست کردن انگیزه های معنوی در انسان، شهوانی شدن، ترویج خیانت، فروپاشی بنیان خانواده، صحنه های نامناسب برای کودکان، ترویج هم جنس بازی، دوستی با جنس مخالف و ارتباطات قبل از ازدواج، شکستن حرمت های موجود بین محارم، فروپاشی فرهنگ عفاف وحجاب، اشاعه فحشا و شکستن قبح گناه، ترویج بی غیرتی، عادت دهی مردم به نگهداری از حیوانات مثل سگ، ترویج مصرف مشروبات الکلی، گرایش و تمایل به ادیان غیر اسلامی، مخالفت سیاسی، ترویج مصرف گرایی کاذب، ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی، ترویج خشونت از جمله آسیب ها است.

انتها/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: