گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۳۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
به همت بسیج دانش آموزی ممسنی
وظیفه و تکلیف لازم میدارد که به خانواده های شهدا سر زد چرا که سرزدن به خانواده‌های شهدا بیش از اینکه نیاز این خانواده‌ها باشدنیاز ماست.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی ممسنی به منظور تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و صبر و استقامت آن‌ها امروزصبح سیدحمیدحسینی مسئول دفتر بسیج دانش آموزی به همراه فرماندهان حوزه برادرو خواهر به خانواده شهید جانقلی فرهادی سر زدند.

آقای حسینی در گفت و گو با خبرنگار بسیج دانش آموزی بر این نکته تاکیدفراوان داشتند که: وظیفه و تکلیف لازم میدارد که به خانواده های شهدا سر زد چرا که سرزدن به خانواده‌های شهدا بیش از اینکه نیاز این خانواده‌ها باشدنیاز ماست.

وی در تشریح این بازدید گفت:خانواده شهید فرهادی از خانواده‌های خوب، محترم، قانع،‌ متواضع، خونگرم و انقلابی بودند که به طور صمیمی و خونگرم با ما برخورد داشتند و ما افتخار می‌کنیم که به دیدار این خانواده‌ها می‌آییم.

در این دیدار محمدی فرمانده حوزه دانش اموزی امام محمدباقر(ع) با ادای احترام به خانواده آن شهید والامقام ،خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانسته و خدمت به آن عزیزان را وظیفه تمام مسئولین دانست.

و در ادامه نیز مسئول حوزه دانش آموزی خواهران،خواهر انصاری بیان نمودند که شهدا تکلیف گرایانه از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند و باید قدر شهدای عظیم القدر و امام شهدا را بدانیم که با ایثار جانشان و فداکاری خود، زمینه ای فراهم کردند تا ما شایستگی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیدا کنیم.

انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: