دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۳:۱۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
استاندار ایلام: احداث نیروگاه برق علاوه بر اشتغال زایی و تولید برق در بحث پایداری جمعیت و ایجاد رونق اقتصادی و زندگی می‌تواند تغییرات زیادی در جامعه ایجاد کند.
به گزارش بسیج مهندسین استان فارس محمد رضا مروارید ظهر امروز در دیدار با دیدار با طالبیان مشاور اجتماعی وزیر نفت  گفت: با توجه به ظرفیت ها و امکانات مالی خوبی که وزارت نفت دارد و همچنین ظرفیت های بسیار بالای استان ایلام در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی حضور این وزارت خانه در استان برای اجرای پروژه های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی همچنین ایجاد اشتغال در استان بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: مردم استان با وجود منابع غنی نفت و گاز انتظار دارند از این طریق در استان تحولی شکل گیرد و با توجه به تعداد بالای فارق التحصیلان بیکار در استان باید به این خواسته مردم احترام گذاشته و نسبت به رفع آن چاره اندیشی کرد.

مرواريد به احداث نیروگاه برق در ایلام اشاره کرد و تصریح کرد: احداث نیروگاه برق علاوه بر اشتغال زایی و تولیدبرق که یک کالای استراتژیک و راهبری است در بحث پایداری جمعیت و ایجاد رونق اقتصادی و زندگی می تواند تغییرات زیادی در جامعه ایجاد کند.

مروارید درباره پروژه های نیمه تمام عمرانی که در دولت قبل مصوب شده عنوان کرد: بسیاری از این پروژه ها به صورت نیمه کاره رها شده و نیاز به تزریق اعتبار برای تکمیل دارند.

وی افزود: با توجه به گردشگر مالی وزارت نفت این وزارت خانه می تواند فعالیت های مثبتی در حوزه ی عمرانی در استان صورت دهد و حضور وزارت نفت برای سرمایه گذاری در استان بیشتر باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: