شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۹:۰۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
مصاحبه با مسئول تعلیم و تربیت سپاه فجر استان فارس
حجه الاسلام رضائی مسئول تعلیم و تربیت سپاه فجر استان فارس، از میزبانی این شهرستان جهرم در برگزاری جلسه سرمربیان و فرماندهان نواحی جنوب استان فارس ابراز رضایت نمود.

خبرنگار تنویر جهرم در حاشیه برگزاری اولین جلسه حلقه سرمربیان و فرماندهان نواحی جنوب استان فارس در این شهرستان، مصاحبه ای با حجه الاسلام رضائی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه فجر استان فارس انجام داده است.

تنویرجهرم: سلام علیکم "  دلیل برگزاری حلقه سرمربیان در جهرم چیست؟

حجه الاسلام رضائی: علیکم السلام " به دلیل وسعت سرزمینی و تعداد زیاد شهرستانهای استان فارس و همچنین به دلیل اهمیت و ضرورت پیگیری مداوم و دقیق نظام تربیتی بسیج (شجره طیبه صالحین) مقرر گردید حلقه سرمربیان به صورت منطقه ای برگزار گردد که به لطف خداوند متعال اولین جلسه جنوب، امروز در شهرستان جهرم با محوریت حجه الاسلام دژکام امام جمعه جهرم برگزار گردید که امید است ان شاء الله مقدمه جلسات پر ثمرآتی باشد.

تنویر جهرم: میزبانی سپاه شهرستان جهرم در برگزاری این برنامه چگونه بود؟

حجه الاسلام رضائی: جای بسی تقدیر و تشکر از سبزپوشان ناحیه جهرم، خصوصا فرمانده این ناحیه جناب سرهنگ شادمند می باشد به خاطر میزبانی شایسته و مناسب ایشان در برگزاری این برنامه در شهرستان جهرم

تنویر جهرم: آینده برگزاری حلقه سرگروهها را در جهرم چگونه ارزیابی می کنید؟

حجه الاسلام رضائی: مرکز اصلی برگزاری این جلسات شهرستان جهرم است با محوریت حجه الاسلام دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان جهرم به عنوان استاد حلقه سرمربیان جنوب فارس می باشد که از رهنمودهای ایشان در ارتقاء کیفیت حلقه های صالحین استفاده می گردد و لیکن مقرر گردید در ایام و مناسبتهای مختلف نیز این حلقه در سایر شهرستانها نیز برگزار گردد.

تنویر جهرم: مرکز آموزش شهیدان رحمانیان (جنوب فارس) واقع در جهرم، تا چه اندازه رضایتمندی سپاه فجر و شخص شما را در بر داشته و برگزاری دوره های صالحین جنوب استان فارس در این مرکز را چگونه ارزیابی می کنید؟

حجه الاسلام رضائی: ان شاء الله خدای متعال روح شهیدان رحمانیان را قرین حضرت سید الشهداء و اصحابشان گرداند و اموات این خانواده را رحمت کند. انصافا مرکز مناسب و ارزشمندی جهت اجرای دوره های صالحین مهیا گردیده است . بجاست که از فرمانده محترم سپاه فجر هم به جهت تامین اعتبار تجهیز این مرکز کمال تشکر را داشت . امیدواریم همچون امروز از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده گردد. لازم است مسئولین مرکز در رعایت استانداردهای آموزشی تلاش نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: