يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۴۴:۵۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
پایگاه انتقال خون استهبان با زمینی به مساحت 600 متر و زیر بنایی به متراژ 300 متر اهدایی خیر بزرگوار حاج نادعلی مقدس ساخته شده

به گزارش سراج استهبان؛ در ابتدای این مراسم حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک افزود: قدم در راه سلامت جامعه مصداق همان آیه شریفه ای است که اگر کسی جان یک انسان را نجات دهد جان یک انسان را نجات داده است و هر کدام از افرادی که در راه سلامت جامعه قدم بر می دارند هر کدام به تنهایی شامل این آیه می باشند. ایشان ضمن برشمردن علم دین و علم پزشکی هر دو راه در جای خود لازم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: به حمدالله در این دو علم ما مشکلی در جامعه نداریم و مردم هم قدر دان این خدمات هستند.

در ادامه این مراسم شرفی فرماندار استهبان ضمن تبریک به مناسب هفته دولت و خوش آمد گویی به مسئولین ادارات و دکتر کریمی مدیر کل محترم سازمان انتقال خون استان فارس افزود: یکی از دست آوردهای دولت تدبیر و امید طرح جامع سلامت می باشد که به حمد اله باعث شده بار مشکلات مالی در این زمینه از دوش مردم برداشته شود وی با بیان اینکه ایجاد خرد جمعه و عقلانیت در تصمیم گیری ها, بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی را مرتفع کرده است تصریح کرد: روحیه و امیدی که در این مدت یکسال بین مردم ایجاد شد بسیاری از جوانان را به نظام امیدوار کرده و بسیاری از تحصیل کرده هخا و نخبگان به دنبال زمینه سازی جهت ایجاد اشتغال در کشور هستند.

در بحث ساسیت خارجی هر روز قطع نامه ای علیه کشور تصویب می شد اما در شرایط کنونی شاهد هستیم دیپلماسی موفق دکتر ظریف که خود را شاگر مقام معظم رهبری میدانند و مورد تایید ایشان می باشند وارد صحنه شدند و هدف های خود را دنبال می کنند وامیدواریم به اهداف نهایی خود برسند و دولت در بحث رشد اقتصادی از منفی 8/6 دهم درصد به صفر رسیده و نرخ تورم از 45 به 25 دست یافته است. این دست آوردها حق مردم است ووظیفه دولت از پیشپا برداشتن مشکلات مردم می باشد و در بعد شهرستان بحمد الله با وحدتی که با محوریت امام جمعه محترم بین مسئولان ایجاد شده همه هماهنگ با دلسوزی کارها را به پیش ببریم.

در پایان این مراسم مدیر کل سازمان انتقال خون استان فارس با گرامی داشت چهلمین سال تاسیس سازمان انتقال خون افزود: پایگاه انتقال خون استهبان با زمینی به مساحت 600 متر و زیر بنایی به متراژ 300 متر اهدایی خیر بزرگوار حاج نادعلی مقدس ساخته شده و امیدواریم با تکمیل دیگر بخش های این پایگاه این مکان به پایگاه فرادوراهای خون نیز تبدیل شود. و این مهم یاری مردم و مسئولان را میطلبد.

دکتر کریمی با بیان اینکه در این پایگاه قعلا هفته ای یک روز خون گیری انجام می شود تصریح کرد: انشا الله با یاری مردم بتوانیم نه تنها نیاز به خون شهرستان بلکه نیاز شهرستانهای اطراف را هم فراهم نماییم.

نام:
ایمیل:
* نظر: