دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۱۱:۲۹
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
تقویت معرفتی خانواده ها، افزایش سواد رسانه ای، توسل به قرآن، نهج البلاغه و آموزه های اسلامی و دینی از راهکارهای مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن است

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون، مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون گفت: دشمن در تعارض و خصومت ورزی خود که ریشه در ضدیت با اصل نظام و اسلامی بودن آن دارد، همواره برای پیشبرد اهدافش نقشه های شومی را طراحی و اجرایی می نماید.

مهندس شفیعی افزود: یکی از حوزه هایی که دشمن برای پیشبرد اهداف شوم خود تأکید زیادی بر آن دارد حوزه رسانه و بخصوص تأکید بر تولید برنامه هایی است که ریشه باور های اعتقادی و دینی ما را نشانه رفته است و حال ماهواره یک ابزار رسانه ای قوی در دست دشمنان ماست که به خوبی در مسیر تحقق اهداف دشمن ایفای نقش می کند.

وی تصریح نمود: شاید بتوان گفت که ماهواره بالقوه تهدیدی صرف برای خانواده نباشد، اما واقعیت این است که ماهواره اکنون با هدف تضعیف اعتقادات دینی و مذهبی در دست مرتجعین و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد و تولیدات برنامه ها ی انها ضدیتی عمیق با اعتقادات دینی ما دارد و طبیعتاً کانون خانواده های ما در معرض تهدیدات بالفعل این رسانه است که قلم فرسایی طراحی و تولید آنها را دمنان ما بر عهده دارند.

مهندس شفیعی یادآور شد: بسیاری از برنامه های تولیدی و بخصوص فیلم و سریالهای ضد اخلاقی که تضعیف اعتقادات و هنجارهای اصیل دینی اسلامی را در سرلوحه کارهای خود دارند محور و خط ضد فرهنگی دشمن را تشکیل می دهند و به نوعی دشمن از ملت ما مردمانی بی هویت و خود باخته انتظار دارد و لذا باید با روشنگری از تحقق این خواسته شوم دشمن ممانعت کرد.

مسئول بسیج مهندسین کازرون بصیرت افزایی را راهکاری کارگشا در مقابله با نقشه های دشمن خواند و عنوان نمود: تقویت معرفتی خانواده ها، افزایش سواد رسانه ای، توسل به قرآن، نهج البلاغه و آموزه های اسلامی و دینی از راهکارهای مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن است که باید با حساسیت و جدیت بیشتری از سوی خانواده ها پیگیری شوند.

در ادامه سرکارخانم زینب زراعت پیشه مدرس دانشگاه با پاورپوینت آسیب‌ها و مضرات ماهواره و رسانه‌های صهیونیزم، شیوه‌های القا و اقناع مخاطبان و جابجایی نیازهای کاذب به جای نیازهای راستین جامعه را بیان نمود.

/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: