کد خبر: ۳۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
سازمان بسیج مداحان فارس برگزار کرد:
کلاسهای برگزار شده با عناوین اصول و فنون مداحی، اخلاص، جذب و تثبیت، هم اندیشی حلقه های صالحین، کلیات شجره طیبه صالحین، پاسخ گویی به شبهات، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، آسیب ها و تهدیدهای ماهواره در راستای طرح دجال واره به بحث و گفتگو گذاشته شد.
به گزارش بسیج مداحان فارس، کارگاه آموزشی سرمربیان حلقه های صالحین از تاریخ 16 شهریور بمدت 3 روز با اهداف ایجاد توانمندی های اولیه در سرگروهها برای پذیرش و اداره صحیح حلقه های تربیتی و ارتقا دانش و مهارت در سه حوزه معرفتی، بصیرتی و تربیتی تشکیل شد.
حاج مهدی شادکام جانشین سازمان بسیج مداحان فارس در گفتگو با خبرنگار این سازمان گفت: کلاسهای برگزار شده با عناوین اصول و فنون مداحی، اخلاص، جذب و تثبیت، هم اندیشی حلقه های صالحین، کلیات شجره طیبه صالحین، پاسخ گویی به شبهات، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، آسیب ها و تهدیدهای ماهواره در راستای طرح دجال واره که با حضور اساتید بنامی همچون حاج علی حسین زاده، حاج نجف روستا، استاد موحدی، حاج آقا آتش باز و جناب آقای متقی پیشه به بحث و گفتگو گذاشته شد.
شادکام افزود: از فوق برنامه های این سه روز، زیارت حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و جلسه آموزشی ویدئو کنفرانس با حضور استاد ریاضت و حاج آقا فراهانی مسئول سازمان بسیج مداحان کشور پیرامون مبحث تفسیر دعای ندبه بود.


انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: