دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۸:۳۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
رئیس دستگاه قضاء شهرستان جهرم:
اسمی گفت: وظیفه همه آحاد جامعه، حفظ نظام و انقلاب در سایه رهبری پرتوان امام خامنه ای (مدظله العالی) و زعامت مرجعیت دینی شیعه است.
به گزارش خبرنگار تنویر از جهرم، محمد اسمی رئیس دستگاه قضاء شهرستان جهرم، در ششمین روز از بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان سپاه ناحیه جهرم گفت: خدمت در نهاد مقدس سپاه و بسیج از برکات الهی است و اهمیت آن در کلام امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به خوبی به چشم می خورد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداءجنگ تحمیلی، هشت سال دفاع از  استقلال و تمامیت ارضی کشور را سند افتخار تاریخ انقلاب اسلامی دانست.
رئیس دادگاه شهرستان جهرم، تأثیر گذاری بسیج مردمی در ایجاد بستر و زمینه سازی فرهنگ غنی اسلامی در مواجهه با تهاجم فرهنگی غرب را بزرگترین سرمایه نظام بیان داشت که می توان با این پشتوانه قوی، در پیشگیری از بروز جرائم و تخلفات گوناگون در سطح جامعه و آگاه سازی مردم در همین موارد استفاده نمود.
اسمی تأکید نمود: با توجه به اوضاع سیاسی بین المللی و اتفاقات اخیر در کشورهای اسلامی منطقه، وظیفه همه آحاد جامعه، حفظ نظام و انقلاب در سایه رهبری پرتوان امام خامنه ای (مدظله العالی) و زعامت مرجعیت دینی شیعه است.
نام:
ایمیل:
* نظر: