شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۶:۴۷
کد خبر: ۳۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
با حضور جمعی از خانواده های شهدا و دانش آموزان و مسئولان شهرستان خرامه، مراسم جشن آغاز سال تحصیلی 94-93 در دبیرستان شهید بهشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه خرامه حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در آیین این جشن اظهار داشت: مسئولین شهرستان در این جشن شرکت کرده اند تا بگویند ما در خدمت تعلیم و تربیت هستیم؛ به افتخار شما آمده اند که قرار است آینده کشور را درخشان کنید.

وی به رشد سطح علمی کشور طی سال های گذشته اشاره کرد و افزود: هیچ ابرقدرتی نمی تواند جلوی رشد ایران را بگیرد؛ دشمنان ما مغبوط حرکت رو به رشد ایران هستند؛ این افتخار را شما و دوستانتان به دست آورده اید.

 

احسان خازن فرماندار خرامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم ما به دنبال هویت اسلامی، رهایی از جور و زورگویانی که منافع ملی ما را به غارت می بردند بودند؛ قیام کردند که اسلام را حاکم کنند؛ البته به مزاج برخی کشور ها خوش نیامد و 54 کشور این جنگ را بر ما تحمیل کردند.

خازن، درس خواندن، ورزش و حضور در برنامه های فرهنگی و بسیج را سه وظیفه مهم دانش آموزان برشمرد و در ادامه خطاب به خانواده ها گفت:  اگر دشمن به نزدیکی شهر برسد شما چکار خواهید کرد؟ امروز خاکریز دشمن پشت بام خانه هاست؛ اجازه ورود دشمن به خانه هایتان را ندهید تا فکر سالم جوان شما با ماهواره تخریب نشود.

 

کرامت کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرامه، وجود با برکت 36000 شهید دانش آموز و 5000 معلم شهید را افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگیان عنوان کرد و گفت: حضور پررنگ شهدای دانش آموز و معلم برای ما یک مسئولیت سنگین می آورد.

وی به اهمیت سند طرح تحول بنیادی اشاره کرد و افزود: مهمترین بخش این سند، ایجاد یک مدرسه اسلامی است؛ همکاران ما در آموزش و پرورش زمینه آرامش و آسایش و رسیدن به این مهم را فراهم خواهند کرد.

کاظمی ضمن تشکر از همکاری های نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همکاری دکتر اسماعیلی و همت یکی از خیرین، جهت تقویت حوزه آموزشی، در حال برگزاری کلاس های کنکور هستیم که امیدواریم با همکاری هم شاهد موفقیت های فرزندانمان باشیم .

 

در این مراسم، برنامه هایی همچون قرائت سوگندنامه پیشتازان، شعرخوانی، گروه سرود و تقدیر از دانش آموزان و فرهنگیان برتر سال گذشته در رشته های مختلف برگزار شد.

در پایان، زنگ پایداری توسط پدران شهدا نواخته شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: