جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۴:۴۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
اصفهان - ایرنا - دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، موافقت خود را برای حمایت از برگزاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب در اصفهان اعلام کرد.
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، 'محمد رضا سعیدآبادی' با ارسال نامه ای، حمایت معنوی کمیسیون ملی یونسکو از این جشنواره را که در اصفهان برگزار خواهد شد، اعلام کرده است.

وی همچنین موافقت خود برای درج لوگوی (نامواره) این نهاد در پوستر جشنواره و ارائه سخنرانی در مراسم پایانی آن را اعلام کرده است.

سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز با توجه به اهمیت موضوع دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب با ارسال نامه ای حمایت معنوی خود از این جشنواره را اعلام کرده است.

دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب، توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و حمایت شرکت مهندسی آبفای کشور و همکاری حوزه هنری استان اصفهان، بهار سال آینده در اصفهان برگزار می شود.

پیش از این قرار بود این جشنواره، دی ماه امسال برگزار شود که بدلیل استقبال دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع آب و بمنظور جلب همکاری سایر ارگان ها و نهادها و اطلاع رسانی بهتر به عکاسان و فیلمسازان کشور به بهار آینده موکول شد.

نخستین جشنواره فیلم و عکس جلوه های آب، مرداد سال 90 در اصفهان برگزار شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: