جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۴۰:۱۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
تامین زیرساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی را از مهمترین رسالتهای این سازمان است
مرکزفنآوری ‌وکسب‌‌‌‌ وکار لارستان‌ با حضور معاون وزیرصنعت، معدن وتجارت آغاز به کار کرد.
این مرکز با هزار و 500 متر مربع زیر بنا ، ظرفیت استقرار 30 واحد دانش بنیان را دارد .
برای راه اندازی این مرکز4 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جلسه با صنعتگران و کارآفرینان شهرک صنعتی لارستان ، تامین زیرساختهای مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی را از مهمترین رسالتهای این سازمان اعلام کرد وگفت: با تکمیل زیرساختها و امکانات زیربنایی در شهرکهای صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی ،‌ شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.
سیدمحمدعلی سیدابریشمی با اشاره به اینکه برخی از دستگاههای اجرایی به علت محدودیتهای اعتباری نتواسته‌اند به تعهدات خود در تامین زیرساختهای مورد نیاز تا ورودی شهرکهای صنعتی عمل کنند، افزود: با برگزاری جلسات مختلف با وزارتخانه ها ودستگاههای مرتبط ، پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرکهای ونواحی صنعتی هستیم.
او با اشاره به موقعیت لارستان و نگاه ویژه به توسعه و تکمیل زیرساختها درشهرکهای صنعتی این منطقه نسبت به ایجادجاده مناسب با کمک سایردستگاههای اجرایی دراین شهرک صنعتی، قول مساعد داد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به طرح توسعه شهرک صنعتی لارستان اشاره کرد و از مذاکرات انجام شده با نماینده مردم لار، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این شهرستان برای رفع مشکلات موجود در شهرکهای صنعتی خبرداد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس هم با اشاره به اینکه شهرک صنعتی لارستان از مهمترین شهرکهای صنعتی استان است گفت: این شهرک صنعتی از دروازه های ورود صنعت فارس به منطقه خلیج فارس است و بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری لارستانیهای مقیم خلیج فارس فراهم کرده است.
علی صداقت پور همچنین به برنامه ها و اقدامات انجام شده در زمینه توسعه و تکمیل زیرساختها در شهرک صنعتی لارستان اشاره کرد و گفت : باتوجه به مشکل تامین آب آشامیدنی در این شهرک با حفر یک حلقه چاه آب به منظور تامین پایدار آب با موفقیت انجام شده و هم اکنون خط انتقال آب درحال اجراست.
او تکمیل روشنایی فاز 2، استقرار ماشین آتش نشانی و تجهیزات اطفاء حریق و اجرای آسفالت فاز یک را از فعالیتهای عمرانی انجام شده در یک سال اخیر اعلام کرد و گفت: طرح تکمیل آسفالت فاز 2 با 18 میلیارد ریال و پیاده روسازی و اجرای تصفیه خانه با 35میلیارد ریال اعتبار به زودی اجرا خواهد شد.
مطالب مرتبط
برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، لارستان ، افتتاح
نام:
ایمیل:
* نظر: