يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۸:۳۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
. مایکروسافت، ۵۰ میلیون دلار از نرم‌افزارهای خود را در راستای اقدامات خیرخواهانه خود در سال ۲۰۱۴ اهدا کرده است.

 به گزارش بسیج مهندسین استان فارس :مایکروسافت بزرگترین شرکت نرم‌افزاری دنیاست که ۴ میلیون دلار از نرم‌افزارهای آفیس پروفشنال پلاس ۲۰۱۳، SharePoint، Lync و سیستم آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری را در اختیار بنگاه خیریه وُرد ویژن استرالیا قرار داد.

این کمپانی که یکی از پایه‌های اصلی امور خیرخواهانه است، در حالی این کار را انجام می‌دهد که به گفته تیم کاستلو مدیر ورد ویژن استرالیا، برنامه‌های آفیس مایکروسافت و Lync بسیار مورد استقبال مؤسسات خیریه برای همکاری‌های آنلاین با ادارات استرالیا است. وی معتقد است که برنامه داینامیک هم که بروزرسانی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را برعهده دارد بسیار کارگشا در زمینه اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های این بنیاد خیرخواهانه به مردم و حامیان آن است.

اهدا چهار میلیون دلار نرم‌افزار تنها بخشی از برنامه‌های مایکروسافت برای حمایت از سازمان‌های خیریه جهانی است؛ رویکرد اصلی مایکروسافت در این اقدام خیرخواهانه پشتیبانی از جوانان استرالیایی و آشنایی هر چه بیشتر آنها با فرهنگ بومی این سرزمین است. مایکروسافت، ۵۰ میلیون دلار از نرم‌افزارهای خود را در راستای اقدامات خیرخواهانه خود در سال ۲۰۱۴ اهدا کرده است.

ورد ویژن مؤسسه‌ای بین‌المللی است که در سال ۱۹۶۶ شعبه استرالیایی آن توسط بارون پایه‌گذاری شد و هدف اولیه آن حمایت از انسان‌ها و آسیب‌دیدگان در برابر فجایع طبیعی نظیر سیل، زلزله، طوفان و… بود. این مؤسسه در شعار خود رساندن آب و غذا ظرف ۷۲ ساعت به مردم مناطق آسیب دیده را لحاظ کرده است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: