جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۵:۰۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۴۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹
احتمالآ شما هم در سفرهای خود هتل های بسیاری را دیده اید که برای اقامت مسافران با هزینه های سنگینی ساخته شده اند. بیشتر این هتل ها در سطح شهر قرار دارند و امکانات آن ها نیز شاید چندان منحصر به فرد نباشد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس ؛ بیشتر هتل ها در مکان هایی ساخته می شوند که بازدید کنندگان بسیاری دارند و افراد بسیاری هر ساله برای بازدید از مناظر به آن مناطق سفر می کنند.

با این حال تعداد بسیار زیادی از هتل های جهان خود به گونه ای آثار توریستی محسوب می شوند و افراد بسیاری تنها برای دیدن این هتل ها به سفر می پردازند.

این هتل ها با امکاناتی خاص و منحصر به فرد می توانند تجربه ای عالی را برای بازدید کنندگانشان به همراه داشته باشند و تجربه ای متفاوت را به آن ها ارایه دهند.


Berggasthaus Aescher

هتلی واقع در مرکز سوئیس که یکی از بهترین مناظر را در اختیار دارد. این هتل که در بالای یک کوه واقع شده است راه ارتباطی بسیار کوچکی دارد و افرادی که قصد بازدید از آن را دارند یا باید مسافتی را کوه نوردی کنند یا اینکه از تله کابین این مکان استفاده کنند. امکانات این هتل بسیار محدود است و شما در آن به چیزهایی همانند دوش، رستوران و اینترنت دسترسی ندارید. با این حال آب و هوای این مکان و منظره بسیار زیبای آن می تواند ارزش سفری چند روزه را داشته باشد.


هتل یخی

احتملآ تاکنون نام این هتل را به تعداد دفعات زیادی شنیده اید. این هتل واقع در سوئیس اولین بار در سال 1999 آغاز به کار کرد و از آن سال تا به امروز هر سال به مدت 6 ماه دوباره ساخته می شود تا توریست ها بتوانند در آن اقامت داشته باشند.

این هتل به صورت کامل از یخ ساخته شده است و به همین دلیل دمای داخلی آن بسیار سرد است.


Elkep Evi Cave Hotel

یکی از زیباترین هتل های ترکیه در غارهایی ساخته شده است که از امکاناتی همانند استخرهای کوچک بهره می برند. این هتل مجموعه ای از سوئیت های غاری است که از بهترین امکانات بهره می برند. قیمت های این مکان نسبت به بسیاری از هتل های درون شهری مدرن ارزان تر است و به همین دلیل این مکان شهرت بسیار زیادی کسب کرده است.


هتل Katikies

یکی از معروف ترین هتل های یونان که با بنایی کاملآ سفید هرسال افراد بسیاری را جذب خود می کند. این مکان علاوه بر اینکه دید کاملآ بازی از دریا دارد می تواند بهترین امکانات را به مهمان های خود ارایه دهد.


Ladera Resort

یک هتل خاص در جزیره کوچک سنت لوسیا که شامل 6 ویلا و 26 سوئیت است. این مکان با وجود اینکه بسیار خلوت است سرویس دهی بسیار عالی را در اختیار مهمان هایش قرار می دهد و به همین دلیل مسافران بسیاری چندین بار به این هتل بر می گردند.


Loisaba Lodge

یکی از هتل های متفاوت جهان در کشور کنیا که امکاناتی همانند استخر های آب گرم و اتاق هایی بدون سقف را به مهمانانش ارایه می دهد. اتاق های بدون سقف این هتل بر پایه های بلندی ساخته شده اند که اطراف آن ها نیز با چندین هکتار جنگل پوشانده شده است. مهمانان این اتاق ها می توانند به راحتی از مناظر زیبای این مناطق و آسمان آن لذت ببرند.


هتل قطبی Kakslauttanen

فنلاند یکی از منحصر به فرد ترین هتل های زمستانی جهان را در اختیار دارد. هتلی که در واقع مجموعه ای از اتاق های شیشه ای است که به مهمانانش اجازه می دهد تا بتوانند بدون مانع شفق های معروف قطبی را مشاهده کنند.


Attrap’Reves

یکی از معروف ترین هتل های فرانسه که در واقع از اتاق های در گوی های پلاستیکی ساخته شده است. این کره های پلاستیکی بسیار شفاف هستند و به همین دلیل می توانند بهترین دید از مناظر اطراف را به مهمانان ارایه دهند. قیمت اقامت در این اتقاق ها نسبتآ پایین است و هزینه هر شب هر کدام از آن ها کمتر از 200 دلار است.


Magic Mountain Lodge

یک هتل جالب که به صورت کامل در یک منطقه کوهستانی در شیلی قرار گرفته است. این هتل زیبا تعداد اتاق های بسیار کمی دارد و به همین دلیل می تواند سکوت خوبی را برای مهمان هایش به همراه داشته باشد. بیشتر وسایلی که در این هتل مورد استفاده قرار گرفته است از چوب ساخته شده است و به همین دلیل محیط بسیار زیبا و منحصر به فردی را در اختیار دارد.

تنها راه ورود به این ساختمان یک پل چوبی معلق است و یک آبشار نیز به صورت دایمی در بالای این بنا قرار دارد.


The Manta Resort

بسیاری از هتل هایی که در این فهرست به معرفی آن ها پراختیم ممکن است در نظر افراد بسیاری چندان منحصر به فرد نباشند. با این حال هتل Manta Resort در جزیره پمبا بدون شک یکی از منحصر به فرد ترین هتل های جهان است که می تواند تجربه خاص و بی نظیری را برای مهمانانش به همراه داشته باشد. اتاق های این هتل به صورت کامل در زیر آب قرار گرفته اند که به مهمان ها اجازه می دهد تا به تماشای دریا و موجودات دریایی از داخل آن بپردازند.

به دلیل مکان منحصر به فرد و محدودیت اتاق های این هتل هزینه یک شب اقامت در آن بسیار بالا است.

مطالب مرتبط
برچسب ها: مسافرت ، هتل ، سفر ، بسیج ، مهندسین ، فارس ، عجیت
نام:
ایمیل:
* نظر: