يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۵۴:۵۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۴۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
تکرار/مدیرعامل بانک کشاورزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: هزینه‌ پشتیبانی این سیستم بسیار بالا است و اگر مصرف‌کنندگان از هزینه‌ها مطلع بودند هیچگاه با دریافت این مبلغ مخالفتی نداشتند.
محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص نرخ تسهیلات کشاورزی گفت: نرخ تسهیلات کشاورزی با توجه به شرایط کشاورزان 17 درصد تعیین شده و هیچ‌ یک از کشاورزان تسهیلات 22درصدی دریافت نمی‌کنند و با حمایت‌های دولت، کسری موجود جبران خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد بنگاه‌های بانک کشاورزی تنها 4،5 از کل سرمایه بانک را تشکیل می‌دهد، افزود: در بانک کشاورزی سعی شد تا در زمان تعیین شده از سوی بانک مرکزی، لیست بنگاه‌ها  شرکت‌های بانک اعلام شود، گرچه تعداد بسیار محدودی بود اما با توجه به دستور بانک مرکزی لیست شرکت‌ها اعلام و ظرف سه سال تعیین شده واگذار خواهد شد.

دریافت کارمزد موجب جلوگیر از سایر هزینه‌های اقتصادی، اجتماعی است

طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه در خصوص دریافت کارمزد از پذیرندگان کارتخوان‌ها اذعان داشت: از نظر من سیستم کارتخوان، علاوه بر تسریع در کارها، موجب جلوگیری از بسیاری هزینه‌های اجتماعی، اقتصادی ‌و ... است که کارمزد تعیین شده در مقابل آن‌ها بسیار ناچیز است .

وی تاکید کرد: از طرفی هزینه‌ی پشتیبانی این سیستم بسیار بالا است و اگر مصرف‌کنندگان از  هزینه‌ها مطلع بودند هیچگاه با دریافت این مبلغ مخالفتی نداشتند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: