کد خبر: ۴۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
بیانیه سازمان بسیج کارگری در مورد هتک حرمت به روضه امام حسین(ع)
عدم برنامه ریزی صحیح و نداشتن استراتژی در حوزه فرهنگ فضا را برای سود جویان و فرصت طلبان تا آنجا مهیا می نماید که با روش نرم به ساحت روضه سید الشهدا(ع) هتک حرمت می نمایند.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، اینک در آستانه برپایی عزای حسین(ع) و برافراشتن بیرق و علم های عاشورایی و در حالی که آحاد جامعه خود را آماده گرامیداشت محرم الحرام می نمایند، عده ای بدون توجه به رعایت شئونات و مقدسات سعی در آلوده نمودن فضای فرهنگی جامعه را دارند.

البته عدم برنامه ریزی صحیح و نداشتن استراتژی در حوزه فرهنگ فضا را برای سود جویان و فرصت طلبان تا آنجا مهیا می نماید که با روش نرم به ساحت روضه سید الشهدا(ع) هتک حرمت می نمایند.

در حالی که برخی از مسئولین خود نظاره گر این عمل قبیح بودند مگر دشمنان این مرز و بوم بار ها اعتراف ننموده اند که عامل اتحاد و شکست نا پذیری این ملت قهرمان و شهید پرور پرچم سرخ حسینی و سیره ی مهدویت است ؟ آیا حضرت امام رحمت الله علیه نفرمودند خون سید الشهدا اسلام را بیمه کرد؟ پس این تذهبون؟ به کجا می روید؟ فرهنگ عاشورایی است که انقلاب را اینگونه پیش می برد و دشمنان را مایوس و نا امید کرده است.

اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود تروریست ها و گروه های معاند و از خدا بی خبر از جمله داعش و ... چه بلایی بر سر این دیار می آوردند؟

آقایان باید بدانند نهال این انقلاب با خون هزاران شهید عاشورایی آبیاری شده است که ادامه دهنده ی راه سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده است.

باید بدانید اینجا سومین حرم اهل بیت (ع) است و به قول رهبر معظم انقلاب : فارس باید در قله باشد در همه ابعاد از جمله قله ی معنوی و فرهنگی، نه به تاراج دادن حیثیت و فرهنگ غنی حزب الله و آبروی مردمانی که با تقدیم  چهارده هزار و ششصد شهید ولایتمدار دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده اند و امروز چگونه این قبیل مسائل را تحمل نمایند؟

باید بدانید به طور جدیت برخورد نموده و به فکر جمع و جور کردن این دسته مشکلات باشید چرا که باعث بستر سازی نا امن کردن فضای فرهنگی جامعه می باشد.

ما تلاشگران عرصه ی کار و تولید و تشکل های کارگری ضمن محکوم نمودن این اعمال نا پسند اخطار می نماییم هرگز سکوت نخواهیم نمود و اگر چنین رفتار هایی تکرار گردد مسئولیت آن با عاملان  و محرکان  ، و تاوان سختی را به دنبال خواهد داشت.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: